Team Fortress 2 powróci z dodatkiem do HL2!

Korporacja Electronic Arts zorganizowała specjalną letnią prezentację dla prasy w kalifornijskim Redwood City. Podczas EA Summer Showcase w siedzibie firmy najbardziej zaskakującą informacją okazał się powrót do żywych długo oczekiwanej gry do drużynowych pojedynków sieciowych.

"Team Fortress 2" został zapowiedziany w 1998 roku. Produkcja ta miała stanowić drugą edycję projektu australijskiego zespołu TF Software, który później przejęła firma Valve. Początkowo druga odsłona popularnej modyfikacji do "Quake" miała stać się samodzielnym dodatkiem do "Half-Life". Po 2001 roku twórcy przestali udostępniać kolejne informacje o projekcie, a w 2004 roku ogłosili, że będzie całkowicie samodzielną grą. Następnie zapadła cisza.

Tytuł doczeka się jednak premiery. Podczas prezentacji przedstawiciele Electronic Arts i Valve ujawnili, że "Team Fortress 2" stanie się częścią "Half-Life 2: Episode Two", drugiego samodzielnego dodatku do jednej z najpopularniejszych gier FPP ostatnich lat. Premiera zestawu nastąpi w ostatnim kwartale bieżącego roku.

Niemniej jednak niewiele ujawniono odnośnie aktualnej zawartości samej gry. Zasady sieciowej rozgrywki mają zostać odrobinę przekształcone, a całość nabierze stylu lat 60. ubiegłego stulecia, jak w grach "Spy vs. Spy" i "No One Lives Forever".

Ponadto "Half-Life 2: Episode Two" będzie zawierać przeznaczoną dla pojedynczego użytkownika eksperymentalną mini-grę zwaną "Portals". Tytuł ten będzie zorientowany na rozwiązywanie zagadek, a od strony technologicznej będzie nawiązywać do innowacji, jakie zaprezentował niedawno konkurencyjny "Prey".

Nie tylko posiadacze komputerów klasy PC będą mogli się cieszyć z "Half-Life 2" i rozszerzeń. Gra ma zostać wydana w wersji na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 w zestawie z "Episode One" i "Episode Two". Niestety, edycje te nie będą zawierać dodatkowych "Team Fortress 2" i "Portal".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: city | Electronic Arts | firmy | korporacja | team
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy