Strike Force Red Cell pochwycone przez wydawcę

Zespół Graffiti Entertainment ogłosił podpisanie umowy dystrybucyjnej z Vision Studios odnośnie zapowiedzianej pod koniec ubiegłego roku samodzielnej produkcji "Strike Force Red Cell", znanej wcześniej jako modyfikacja do popularnego "Unreal Tournament 2004".

Deweloperzy doczekają się wydania swojej pierwszoosobowych strzelanki skierowanej głównie do fanów sieciowych rozgrywek. Ich znana od kilku lat produkcja trafi na rynek jako pełnoprawny tytuł w wersji na konsole Xbox 360 oraz komputery klasy PC.

Graffiti Entertainment to założony przed tygodniem oddział korporacji Signature Devices, który zajmie się wydawaniem gier. Niedawno firma w swoim grafiku zamieściła "Mazes of Fate" na GameBoy Advance, teraz zdobyła kolejną produkcję, tym razem na większe platformy.

Sam pomysł bezpłatnej modyfikacji "Strike Force Red Cell" do gry firmy Epic Games, cieszącej się ogromną popularnością zwłaszcza w sieci, zrodził się już trzy lata temu. Sama koncepcja rozgrywki pozostanie bez większych zmian, pojawi się jednak bardziej szczegółowa fabuła i nowe elementy rozgrywki.

W 2003 roku Narody Zjednoczone powołały do życia specjalną jednostkę wojskową do walki z terroryzmem. Gracz wcieli się w postać jednego z jej żołnierzy, aby towarzyszyć specjalistom z elitarnych grup Delta, 10th Mountain, SAS i GSG-9 w misjach ochrony bezbronnych przed nagłymi atakami zamachowców. Zabawa będzie wypełniona zarówno szybkimi zwrotami akcji, jak i wyrachowanymi zagrywkami taktycznymi.

W trybie dla pojedynczego gracza pojawi się kampania składająca się z dokładnie piętnastu połączonych ze sobą wspólną historią misji. Scenariusz przygotował James Liddy - były żołnierz oddziału Navy SEAL i jeden z czołowych specjalistów od działań antyterrorystycznych. Na potrzeby gry stworzone zostaną też złożone algorytmy sztucznej inteligencji oraz realistyczny system ran. Główną atrakcję nadal ma stanowić zabawa po sieci, gdzie gracze podczas zabawy będą zdobywać doświadczenie i umiejętności niezbędne do otrzymania dostępu do bardziej wyspecjalizowanych broni i ekwipunku.

W grze znajdzie się dwadzieścia map, cztery różne tryby potyczek, aż czterdzieści pięć typów uzbrojenia oraz piętnaście możliwych typów klas postaci.

Wojna za terroryzmem w "Strike Force Red Cell" rozgorzeje na dobre jeszcze w tym roku. Tytuł jednak w pierwszej kolejności trafi do sprzedaży w Ameryce Północnej, losy edycji dla Europy nie są jeszcze znane.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: VISION
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy