Specnaz opóźniony

Tworzona przez zespół deweloperski Byte Software produkcja pt. "Specnaz" nie trafi do sprzedaży pod koniec bieżącego roku, tak jak pierwotnie planowano. Premiera przygotowywanego przez już ponad dwa lata tytułu, który mają wydać brytyjska firma GMX Media oraz amerykańska Tri Synergy, została po raz kolejny przełożona.

W oficjalnym oświadczeniu prasowym, za pośrednictwem stron internetowej gry, twórcy taktycznej gry akcji ogłosili, że długo oczekiwany tytuł potrzebuje jeszcze dopracowania. Niemniej premiery produkcji możemy spodziewać się wraz z początkiem 2006 roku.

"Specnaz: Project Wolf" będzie pierwszoosobową grą akcji korzystającą z nowatorskiego silnika graficznego zwanego AMOEBA. Jedną z cech wyróżniających produkcję spośród pozostałych tytułów gatunku ma być możliwość przejścia misji bez większych ograniczeń w swobodzie działań naszego oddziału do zadań specjalnych.

Do naszej dyspozycji zostanie oddany bowiem zespół żołnierzy z rosyjskiego zespołu zwanego "SPECialnogo NAZnacenie" ("Specjalnego znaczenia"). Formacja stworzona w latach 80.h XX wieku pod koniec Zimnej Wojny jest uznawana przez specjalistów za jedną z najlepszych jednostek w swojej dziedzinie.

Z czasem wykonując kolejne zadania gracz będzie zdobywał nowe zdolności oraz dostęp do kolejnych broni i elementów ekwipunku. W grze pojawi się dokładnie 39 rozbudowanych misji oraz nieco ponad 21 różnych typów broni. Do tego dojdzie też możliwość posługiwania się pojazdami bojowymi zarówno na ziemi, jak i w powietrzu.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy