Seks-mistrzostwa online

Sklep internetowy eCondoms, specjalizujący się w sprzedaży prezerwatyw, wspiera kampanię edukacyjną brytyjskiego rządu na temat chorób przenoszonych płciową. Jak podają oficjalne źródła rządowe, jest to największa akcja tego typu od czasu wielkiego wzrostu liczby zachorowań na AIDS w latach 80.

Jak dotychczas tradycyjne kanały przekazu, jak spoty reklamowe, billboardy oraz fachowe opinie ekspertów, nie przyniosły zamierzonych efektów. Także rodzice mają trudności, aby nawiązać ze swoim dorastającym dziećmi kontakt i porozmawiać na temat seksu i spraw z nim związanych - twierdzi Steve Clark, szef marketingu eCondoms.

Głównie z tych powodów eCondoms opracowało nową metodę dotarcia do umysłów osób w wieku 15-25 lat, czyli potencjalnej grupy osób najbardziej narażonych na choroby przenoszone drogą płciową. Tym sposobem jest darmowa gra internetowa Sex Championships (www.sexchampionships.com). Gra w ciekawy i śmieszny sposób pozwala przybliżyć młodym osobom zagadnienia związane z bezpiecznymi zachowaniami seksualnymi.

Sama gra jest bardzo prosta - prezentuje przeróżne animowane postaci, wyposażone w rozmaite cechy i umiejętności, jak erotyczne zabawki "dla dorosłych", techniki oralne oraz wiele innych. Przy pomocy szerokiego wachlarza mniej lub bardziej wyuzdanych technik łóżkowych należy doprowadzić przeciwnika do orgazmu - gracz, którego postać pierwsza osiągnie orgazm, przegrywa. Grający rywalizują ze sobą online albo poprzez e-mail, a celem rozgrywki jest zdobycie tytułu mistrza wirtualnego seksu poprzez zadowolenie jak największej liczby przeciwników.

Gracze wspinać będą się po dwunastu dostępnych szczeblach rankingu, obejmujących takie poziomy doświadczenia, jak "Virgin", "El Desperado", "Horny Little Devil", "Doctor of Luuurve!" czy "Sexual Superhero". Ostatnim, najwyższym poziomem rankingu jest oczywiście "Sex Champion 2005".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: sklep | sklep internetowy | seks
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy