Savage 2 wciąż opóźnione

S2 Games po długiej przerwie poinformowało o stanie prac nad swoją zróżnicowaną grą nastawioną na potyczki dla wielu osób jednocześnie.

Deweloperzy zapewnili, że tytuł stanowiący mieszankę pierwszoosobowej strzelanki ze strategią czasu rzeczywistego będzie dostępny na rynku tegorocznego lata.

Premiera "Savage 2: A Tortured Soul" miała odbyć się jesienią ubiegłego roku. Później termin ten zmieniono na marzec - z końcem miesiąca zdecydowano się na wydłużenie prac nad grą. Ostateczna edycja produkcji powinna być dostępna w okresie tegorocznego lata, jak ujawnili jej deweloperzy w wywiadzie dla serwisu RPG Vault.

Ponadto zapowiadana od miesięcy testowa wersja beta początkowo będzie dostępna tylko dla tych graczy, którzy zamówili jej kopie już przed rokiem. Z czasem jednak powinna być z bezpłatna dla wszystkich.

W "Savage 2: A Tortured Soul" pojawi się wiele zmian w stosunku do poprzedniej edycji. Przede wszystkim twórcy mają zamiar jeszcze bardziej zagłębić się w mieszanie strategii czasu rzeczywistego z akcją. Poprawkom zostanie poddany system walki bronią białą (miecze, topory, włócznie, łuki itp.) oraz walki wręcz. Po zmianach będzie nie tylko łatwiejszy w obsłudze, ale pozwoli również na wykonanie combosów, bloków oraz specjalnych ataków.

Do naszej dyspozycji będzie blisko 20 klas postaci (wcześniej było zaledwie 5) - każda z własnym systemem rozwoju, zdolnościami i cechami specyficznymi. Zmiana ta w znacznej mierze wpłynie również na sterowane przez gracza jednostki i przebieg decydujących o zwycięstwie bitw. Nowością ma być też sposób dowodzenia oddziałami dzięki ich podziałowi na mniejsze grupy.

Pojawi się również samouczek dla początkujących użytkowników, którego brak był poważną wadą pierwszej części.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: deweloper | deweloperzy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy