Rainbow Six Vegas w szczegółach

Władze Ubisoft podały do informacji kolejne wieści odnośnie kolejnej odsłony serii taktycznych gier akcji "Tom Clancy's Rainbow Six".

Wzorem poprzednich odsłon możemy spodziewać się znacznych różnic pomiędzy wersją dla komputerów klasy PC i edycji tworzonej z myślą o posiadaczach konsoli.

Zgodnie z ostatnią informacją prasową firmy, nad "Rainbow Six Vegas" pracuje studio Ubisoft Montreal, które jest graczom dobrze znane już za sprawą "Rainbow Six 3" na Xboxa i PC. Teraz zespół tworzy nowy tytuł dla platform Xbox 360 i PlayStation 3 oraz komputerów PC. Jednakże jak zaznaczają przedstawiciele firmy, podane informacje odnoszą się tylko do edycji na konsole następnej generacji, ponieważ poza lokacjami i historią edycja na PC będzie miała zmienioną zawartość w odniesieniu do przebiegu rozgrywki. Informacje na ten temat zostaną podane w późniejszym terminie.

"Tom Clancy's Rainbow Six Vegas" będzie piątą już samodzielną grą w ramach serii, która do tej pory na całym świecie sprzedała się w nakładzie 13,5 miliona egzemplarzy. Tym razem taktyczna pierwszoosobowa strzelanka przeniesie nas do amerykańskiego miasta rozrywki, które opanowali terroryści. W kolejnych misjach będziemy eliminować tworzone przez nich zagrożenie i chronić przed zniszczeniem jedno z najbardziej specyficznych miast na świecie.

Do naszej dyspozycji podczas zabawy będzie trójka bohaterów, specjalistów we właściwych sobie dziedzinach: Logan Keller (dowódca grupy i zwiadowca), Michael Walter (posługuje się ciężką bronią i ładunkami wybuchowymi) oraz Jung Park (snajper i elektronik).

Nasi towarzysze będą nam dostarczać wskazówek odnośnie działań, jakie ich zdaniem możemy podjąć w danej chwili. Każdą misję można bowiem wykonać na szereg różnych sposobów, np. przejść do innej lokacji goniąc terrorystów, wyburzając ścianę lub otwierając drzwi włamując się do komputerów.

Istotne będzie też taktyczne planowanie i śledzenie oponentów. Dodatkowo wszystkie wydarzenia będą się odbywać w czasie rzeczywistym - łącznie z wszelkimi wprowadzeniami do poszczególnych misji. Odnośnie realizmu twórcy zapewniają też płynne animacje postaci, te zaś stworzone zostaną z wykorzystaniem techniki motion-capture, dzięki czemu poszczególne techniki posługiwania się linami, wchodzenia przez okna czy osłaniania przed oślepiającym blaskiem będą zgodne z autentycznymi zdolnościami żołnierzy. Do tego usprawnieniu ulegną algorytmy sztucznej inteligencji sterowanych przez komputer postaci.

Wstępnie podano też, że w trybie multiplayer będziemy mogli stworzyć od podstaw swojego własnego bohatera, który będzie rozwijać się wraz z kolejnymi potyczkami i wyróżnieniami oraz odblokowywaniem dodatkowych elementów ekwipunku.

Gra będzie gotowa już jesienią bieżącego roku.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy