PS2 - RealPlayer

Szczęśliwi posiadacze konsol PlayStation2... jako pierwsi mamy przyjemność przedstawić Wam oficjalne oświadcznia dotyczące wizerunku naszych platform jako broadbandu do komunikacji z Internetem!!! Musicie się z nimi zapoznać obowiązkowo!!! Miłej lektury - aż się serce raduje gdy widzi takie umowy!!! SONY - tak trzymać...



Sony Computer Entertainment i RealNetworks zawierają alians strategiczny - odtwarzacz multimedialny RealPlayer zostanie zintegrowany z konsolą PlayStation 2.

Warszawa - Sony Computer Entertainment i RealNetworks poinformowały o zawarciu aliansu strategicznego, na podstawie którego odtwarzacz multimedialny RealPlayer 8 i inne technologie klientów internetowych opracowane przez RealNetworks zostaną zintegrowane z Komputerowym Systemem Rozrywki PlayStation 2, a także dodane do zestawu narzędzi dla programistów PlayStation 2 Software Development Kit. Dzięki temu ponad 10 milionów użytkowników konsoli PlayStation 2 będzie mogło odbierać dostępne w Internecie ulubione programy sportowe, informacyjne i rozrywkowe za pośrednictwem odtwarzacza RealPlayer. Naszym celem jest zrewolucjonizowanie rynku domowej rozrywki, a nawet podstawowych zasad komunikacji, co będzie możliwe dzięki konsolom PlayStation i PlayStation 2 - najpopularniejszych platform na świecie - powiedział Ken Kutaragi, dyrektor generalny Sony Computer Entertainment. Dzięki dostępowi do mediów strumieniowych rozrywka komputerowa zapewniana dotychczas przez systemy PlayStation wzbogaci się w niezwykłym stopniu. Przewidujemy, że w nadchodzącej erze szerokopasmowego Internetu możliwe będzie bezpośrednie pobieranie treści cyfrowych z sieci, a na obecnym etapie rozwoju Internetu będzie możliwe korzystanie z mediów strumieniowych dzięki temu, że w konsoli PlayStation 2 znajdzie się RealPlayer - najpopularniejszy internetowy odtwarzacz multimedialny. Połączenie świata gier wideo i Internetu spowoduje trwałe zespolenie rozrywki i komunikacji.

Reklama

Dzięki znakomitej współpracy z Sony Computer Entertainment, zapewnimy użytkownikom indywidualnym możliwość korzystania z ich ulubionych mediów internetowych poprzez najpopularniejszy w historii Komputerowy System Rozrywki - powiedział Rob Glaser, prezes i dyrektor generalny RealNetworks. Jednym z podstawowych celów, jakie stawia sobie RealNetworks, jest zapewnienie internautom dostępu do ich ulubionych mediów niezależnie od miejsca i czasu, a nasz uniwersalny system pozwalający na korzystanie z multimediów przez Internet umożliwia realizację tego celu bez względu na platformę czy urządzenie, za pośrednictwem których użytkownik korzysta z Internetu.



W rezultacie zawartego porozumienia użytkownicy PlayStation 2 będą mogli zwiększyć funkcjonalność posiadanego urządzenia i korzystać z ogromnego wyboru multimediów, dostępnych online. Oferta ta obejmuje również programy nadawane przez 2500 internetowych radiostacji. Do chwili obecnej zarejestrowało się ponad 200 milionów użytkowników odtwarzacza RealPlayer, co sprawia, że jest to najpopularniejszy internetowy odtwarzacz multimedialny i jedna z najpopularniejszych aplikacji dostępnych w Internecie. Ponad 85% stron WWW udostępniających media strumieniowe korzysta z technologii RealNetworks.

Część zawartego porozumienia dotyczy nowego systemu uwierzytelniania Dynamic Network Auhentication, opracowanego przez Sony Computer Entertainment na potrzeby konsoli PlayStation 2. W systemie tym zostanie wykorzystana technologia RealSystem iQ opracowana przez RealNetworks, dzięki czemu możliwe będzie stworzenie systemu zarządzania kopiami, charakteryzującego się dużym stopniem bezpieczeństwa.

Zawarcie porozumienia oznacza, że programiści tworzący gry wideo będą mogli korzystać z najnowszych rozwiązań oferowanych przez technologię RealPlayer, co spowoduje zrewolucjonizowanie procesu tworzenia gier wideo i ich architektury. Integracja mediów strumieniowych z grami wideo, dzięki wykorzystaniu zestawu narzędzi dla programistów PlayStation 2 Software Development Kit, spowoduje zwiększenie możliwości w zakresie tworzenia gier wideo i sprawi, że gracze będą mogli doświadczać niespotykanych dotąd przeżyć.

Dzięki konsolom PlayStation i PlayStation 2 możliwe będzie stworzenie i rozwinięcie przez Sony Computer Entertainment nowego świata rozrywki komputerowej w nadchodzącej erze szerokopasmowego Internetu poprzez połączenie gier wideo, muzyki, filmów i transmisji przez Internet.



Informacje o RealNetworks

RealNetworks jest liderem światowego rynku rozwiązań w dziedzinie przesyłania multimediów za pośrednictwem Internetu. Firma zajmuje się opracowaniem i sprzedażą oprogramowania i usług, które umożliwiają użytkownikom komputerów osobistych i innych urządzeń powszechnego użytku wysyłanie i odbiór danych audio i wideo oraz korzystanie z innych usług multimedialnych sieci WWW. Użytkownicy mogą zapoznać się z multimedialną ofertą programową i pobrać programy RealNetworks na stronie WWW pod adresem http://www.real.com. Informacje o technologiach opracowanych przez RealNetworks i dane dotyczące firmy znajdują się pod adresem www.realnetworks.com.



Dodatkowe informacje dostępne w przedstawicielstwie Sony Poland:

Maciej Kmiołek

022 87 87 088

MartineZ: Składam podziękowania SONY POLAND za udostępnienie materiałów prasowych.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: przyjemność | multimedialny | szczęśliwi | rozrywki | wideo | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy