PS2: nowy engine wyścigowy ...

Firma Climax Brighton ogłosiła ukończenie swych prac - stworzyli nowy engine, który może zostać wykorzystany przy pracach nad grami wyścigowymi. Jego nazwa to Climax Motorsports - daje on możliwości tworzenia różnorodnych środowisk wyścigowych opartych na trasach, z-punktu-do-punktu, miejskich lub w wolnym terenie, z 20-oma samochodami na ekranie naraz.

Może wygenerować efekty atmosferyczne typu 'motion blur' czy 'gorąca nawierzchnia' (coś takiego dostaniemy w GT3). Według twórców, engine wyciągnie 320.000 polygonów na klatkę (lub max. 19 milionów polygonów na sekundę) i 12 MB tekstur na ramkę. Climax uważa, że może to nieźle przyspieszyć produkcję racerów na PS2 - potencjalni developerzy mogliby mieć gotowe tytuły na Gwiazdkę 2001. Więcej informacji zainteresowani mogą zdobyć na www.climax.co.uk

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: ukończenie | brighton | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy