Promocje - emocje!!!

"Zasiądź za kierownicą rajdowego SUBARU IMPREZA WRX" - tak krzykliwie brzmi hasło promocyjne najnowszej kampanii firmy Fujitsu Siemens Computers, która to widzi przyszłość w swym produkcie - komputerze do zastosowań domowych z procesorem Intel Pentium 4. "A o co chodzi z tym Subaru?" - zapytasz zmieszany. Już tłumaczę. By wypromować jakiś produkt należy go w oryginalny sposób zaprezentować. W tym przypadku moc obliczeniową reklamowanego sprzętu będzie oceniać publika przewijająca się przez supermarkety w całej Polsce oglądając lub samemu próbując własnych sił w grze "ProRally 2001". Wzięcie udziału w zabawie uatrakcyjnia zamontowana kierownica komputerowa z Force Feedbackiem w fabrycznie nowym SUBARU IMPREZA WRX!!! Siedząc za sterami maszyny przed maską dostrzegamy plazmowy telewizor, na którym to odbywa się całe show - czyli skromnie mówiąc nasza jazda z wrodzonymi umiejętnościami kierowcy rajdowego (a jak Ci nie będzie szło jak trza brachu to się nie łam - patrzy na Ciebie tylko cały market!).












































































Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: hasło | Fujitsu | firmy | impreza | emocje | promocje | Subaru Impreza
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama