Popularność gry Modi i Nanna

Firma LEM, producent i dystrybutor gry "Modi i Nanna", poinformowała, że demo gry, które wczoraj (11 września) po raz pierwszy udostępnione zostało do użytku publicznego, cieszy się ogromną popularnością.



Polska produkcja studia ReSync w ciągu 20 godzin od publikacji zyskała wielu nowych zwolenników. Są to niebagatelne liczby, albowiem demo ze strony LEM do godziny 10 dnia dzisiejszego zostało ściągnięte przez 1126 osób, ze strony portalu Wirtualne Imperium Gier - 2680 razy.

Reklama



Trailer z gry "Modi i Nanna" od 20 sierpnia obejrzało/ściągnęło ze strony LEM około 3690 osób.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 11 września | firma | dystrybutor | popularność | Lem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy