Painkiller Patch 1.1 PL

Na stronie wydawcy polskiej wersji Painkillera (www.dobragra.pl) w dziale Pliki pojawiła się łatka podnosząca grę do wersji 1.1.

Plik zawiera liczne usprawnienia oraz nowości do trybów singleplayer oraz multiplayer.

Lista poprawek i zmian w trybie multiplayer:

  • NOWE: nowa mapa MP - DM_Cursed
  • NOWE: tryb rozgrzewki przed meczami w trybach TDM i PCF, odliczanie przed rozpoczęciem gry w trybach FFA/TLB/Voosh
  • NOWE: opcja nagrywania i odtwarzania dema z przebiegiem gry MP (włącznie z opcją przyspieszania i spowalniania odtwarzania dema)
  • NOWE: tryb obserwatora z trzema metodami śledzenia gry: FPP/TPP/Free
  • NOWE: system głosowania ustawień sewera włącznie z głosowaniem zmiany mapy, trybu gry, usuwania graczy z serwera, itd.
  • NOWE: informacja o serwerze (tryb gry, mapa, ilość klatek na sekundę, itd.)
  • NOWE: klarowna informacja w przypadku problemów z kluczem Gamespy
  • NOWE: przy trafieniu w gracza z czasową nieśmiertelnością (pent) słychać odpowiedni dźwięk (pola ochronnego)
  • NOWE: możliwość włączania trybów Powerups ON/Off i Powerups Drop
  • NOWE: gracz może popełnić samobójstwo wpisując w konsoli komendę 'kill'
  • NOWE: co minutę wyświetlany jest czas pozostały do końca meczu
  • NOWE: gracze mogą zmieniać w trakcie meczu team, w którym grają
  • NOWE: gracze mogą przełączać się między trybem gry a trybem obserwatora i odwrotnie (klawisz spacja)
  • NOWE: przy wczytywaniu mapy wyświetlana jest jej nazwa
  • NOWE: w opcjach znajduje się przycisk pozwalający na rozłączenie się z serwerem
  • NOWE: gracze mogą sprawdzić ilość klatek na sekundę wpisując w konsoli 'showfps'
  • ZMIANY: poprawiony algorytm respawnowania graczy
  • ZMIANY: Brightskiny domyślnie są włączone
  • ZMIANY: przy włączonych brightskinach model gracza w opcjach gry wyświetlany jest bez brightskinów
  • ZMIANY: gracze mogą rozgrywać gry w sieci lokalnej bez potrzeby nawiązywania połączenia z Internetem
  • ZMIANY: prywatne serwery bez dostępu do Internetu są już widoczne w liście serwerów LAN
  • ZMIANY: zmodyfikowane respawny i rozkład przedmiotów na kilku mapach
  • ZMIANY: w trybie PCF respawnujący się gracze pojawiają się z niewielką prędkością poziomą pozwalającą na manewry w powietrzu
  • ZMIANY: usunięto możliwość nadużywania trybu combo broni Electrodriver
  • ZMIANY: zoptymalizowano efekt promienia od broni Electrodriver
  • POPRAWKI: poprawnie wyświetlany jest kolor skór graczy z różnych teamów
  • POPRAWKI: eksplodujące beczki nie powodują już nieprawidłowego naliczania punktów
  • POPRAWKI: promień broni Electro poprawnie zadaje obrażenia (wcześniej zadawał obrażenia tylko przy bezpośrednim trafieniu; przy nakierowaniu promienia na przeciwnika nie zadawał żadnych obrażeń)
  • POPRAWKI: rakiety nie sprawiają już wrażenia jak gdyby odbijały nie eksplodując
  • POPRAWKI: liczne poprawki dźwięków (np. dźwięki od broni Painkiller, Electrodics, Chaingun, itd.)
  • POPRAWKI: promień od broni Painkiller jest już widoczny
  • POPRAWKI: poprawiono działanie komendy SayTeam
  • POPRAWKI: lawa zadaje odpowiednie obrażenia
  • POPRAWKI: zebranie czasowej nieśmiertelności nie powoduje wyjścia z gry
  • POPRAWKI: usunięto możliwość wczytania nieistniejącej mapy
  • POPRAWKI: dźwięki broni Painkiller uderzającej o ściany nie są już słyszane z każdego punktu mapy na serwerze
  • POPRAWKI: usunięto możliwość podmiany modelu gracza na niewłaściwy model
  • POPRAWKI: Promień broni Electro nie ma już lekkiego samonaprowadzania
  • POPRAWKI: usunięty problem z poruszaniem się gracza do przodu natychmiast po respawnie
  • POPRAWKI: gracze poprawnie słyszą podskoki przeciwników
  • POPRAWKI: poprawnie działają funkcje przełączania broni (następna/poprzednia broń)
  • POPRAWKI: punktacja zespołu jest zachowywana nawet jeśli jeden z graczy opuści serwer lub zmieni team

    Zmiany w trybie gry dla samotnego gracza:

  • NOWE: system benchmarkowania (pomiaru szybkości działania gry)
  • NOWE: System patchowania z obsługą plików .dat
  • ZMIANY: suwaki zmieniające jasność/kontrast/gamma correction działają poprawnie
  • ZMIANY: gamma correction jest prawidłowo zapamiętywana
  • ZMIANY: Tryb Demon Morph wygląda jeszcze bardziej efektownie na niektórych etapach
  • ZMIANY: gracze mogą przypisywać funkcje do wszystkich klawiszy
  • ZMIANY: nowy efekt dźwiękowy dla amputee w poziomie Town
  • ZMIANY: tor lotu wiedźm jest teraz całkowicie płynny
  • ZMIANY: specjalne czerwone dusze mają dodany odpowiedni efekt dźwiękowy
  • ZMIANY: muzyka jest wyłączana na czas trwania trybu Demon Morph
  • ZMIANY: zmienione komunikaty o braku płyty CD
  • POPRAWKI: uruchomienie gry w trybie Single Player po grze w trybie Multiplayer nie powoduje już problemów
  • POPRAWKI: zapis stanu gry z Executionerami
  • POPRAWKI: zapis stanu gry z obiektami rzucanymi przez przeciwników
  • POPRAWKI: błąd skryptów w momencie zabicia Psychoelecro na krześle elektrycznym
  • POPRAWKI: po wczytaniu stanu gry wyświetlają się poprawnie wylądowania elektryczne Psychoelectro w Prison
  • POPRAWKI: gracze używający karty Last Breath nie są już w stanie przeżyć skoku do wody lub skoku poza mapę
  • POPRAWKI: Zgniatające bloki kamienne w etapie Babel działają prawidłowo
  • POPRAWKI: liczne drobne poprawki

    Reklama
  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: pliki | ITD | obrażenia | mapy | wydawcy
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy