Do czasu premiery czwartej odsłony serii "Biohazard" ("Resident Evil") pozostało niewiele ponad miesiąc. Już teraz specjaliści od marketingu firmy Capcom prognozują, że gra wzbije się na szczyty popularności i tym samym napędzi koniunkturę sprzedaży produktów pobocznych, czyli tzw. gadżetów. Oto, co prócz samej gry przygotowano dla wielbicieli wirtualnego horroru...
7 lutego 2005 roku na japoński rynek wkroczy niezwykle odważna kolekcja ubrań - "Biohazard 4 Leon's Collection". Najwięksi fani gry "Biohazard 4" ("Resident Evil 4") wśród niepowtarzalnej edycji odzieży odnajdą koszulki, rękawiczki, paski, spodnie, okulary przeciwsłoneczne, kurtki skórzane, buty itd.
Ubrania z serii "Biohazard 4 Leon's Collection" będzie można zamawiać na specjalnie do tego celu stworzonej witrynie oraz ze strony http://www.capcom.co.jp/
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Dziś w Interii
Raporty specjalne
Rekomendacje
-
Liga mistrzów
Najnowsze informacje ze świata najlepszych drużyn w Europie. Kto wygra w finale ligi mistrzów?...