Odejdziemy (za darmo) pod koniec roku

Czeski zespół Faraway Studios pracujący nad bezpłatną trójwymiarową przygodówką "Until I'm Gone" poinformował o opóźnieniu premiery swojej produkcji o stylistyce zbliżonej do słynnej "Syberia".

Prace nad grą początkowo planowano zakończyć w maju. Twórcy jednak tłumaczą przesunięcie premiery gry chęcią udostępnienia swojej produkcji w całości za darmo. Jak twierdzą, projekt ten nie jest ich jedynym obecnie zajęciem i tej z racji tempo przygotowań jest wolniejsze niż powinno być.

Producenci zamierzają udostępnić swoją grę pod koniec bieżącego roku, co prawdopodobnie wyjdzie "Until I'm Gone" na dobre, gdyż akcja gry będzie toczyć się w górskiej osadzie, której życie zajmują przygotowania do świąt Bożego Narodzenia.

Głównym bohaterem będzie Nathan, który w przerwie od pracy zamierza przeżyć kilka miłych dni z rodziną. Jednakże plany te chce zrujnować jego kochanka. Nathan odmawia jej spotkania i udaje się na zasłużony urlop do górskiej osady. Wkrótce całkowicie zaskoczony spotyka ją tam, a gdy chce wydostać się z miasteczka, plany psuje mu ogromna zamieć śnieżna, która zmusza go do pozostania w hotelu z kochanką.

Twórcy obiecują sporą ilość nieprzewidywalnych scen i momentów mrożących krew w żyłach. Sam scenariusz gry zajmuje w tej chwili ponad 100 stron skróconego opisu. "Until I'm Gone" ma przygotować graczy na uczucie pozbawienia kontaktu z cywilizacją i swoistego osamotnienia. Całość ma uzupełnić klimatyczna oprawa oraz specjalne zagadki i mini-gry.

Premiera przeznaczonej tylko na komputery klasy PC "Until I'm Gone" odbędzie się pod koniec bieżącego roku.

Reklama
INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama