O nowościach w UFO: Afterlight

Deweloperzy zapowiedzianej na początek 2007 roku nowej strategii turowej z cyklu "UFO" przedstawili szczegółową listę zmian, jakie pojawią się w grze w stosunku do jej poprzednich edycji.

Opracowywana przez firmy Altar Interactive i Cenega Publishing produkcja ma stanowić ciąg dalszy opowieści rozpoczętej przed trzema laty w "UFO: Aftermath" i kontynuowanej następnie w "UFO: Aftershock".

Bestsellerowa produkcja ma być zdecydowanie bardziej futurystyczna niż jej poprzedniczki. Zmuszeni do opuszczenia Ziemi ludzie przenoszą się na powierzchnię planety Mars. Wiele nowych wyzwań będzie związanych już nie tylko z zaciekłą walką z obcymi, ale również z faktem osiedlenia się na nowym, pełnym niebezpieczeństw lądzie.

"UFO: Afterlight" ma stanowić kombinację strategii globalnej i misji taktycznych. Obsługa i zawartość gry będzie zawierać elementy znane z poprzednich części, ale też całkowicie nowe technologie, bronie i elementy ekwipunku wykorzystywane przez naszych podwładnych. Gra będzie posiadać też elementy RPG związane z kreacją i rozwojem poszczególnych żołnierzy. Całość będzie można przejść wielokrotnie za sprawą rozmaitych opcji dyplomatycznych i nieprzewidywalnych zdarzeń.

Ponadto możemy spodziewać się nowych wrogów i ras obcych wymuszających na nas stosowanie innych taktyk, umiejętności, zdolności i odkryć. Na przebieg wydarzeń będzie mieć też proces zamiany klimatu Marsa oraz konstruowania na jego powierzchni budynków. Starcia będziemy prowadzić we wnętrzach i na otartych przestrzeniach, do tego walcząc będziemy mogli skorzystać z podlegających zniszczeniu obiektów, pokierować niektórymi typami obcych oraz robotami bojowymi.

"UFO: Afterlight" ma być dostępna na rynku wcześniej niż zapowiadano. Datę premiery gry z 23 lutego przesunięto na 9 lutego.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: deweloperzy | deweloper | UFO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy