NVIDIA Gelato - nowe możliwości renderingu

NVIDIA zaprezentowała oprogramowanie do renderingu wykorzystującego procesory graficzne NVIDIA Gelato 2.1, zawierające obsługę narzędzia Shave and a Haircut firmy Joe Alter, przeznaczonego do tworzenia efektów włosów i futra.

Wśród innych nowości tej edycji znajdziemy także obsługę programów Autodesk Maya 8.5 i 3ds Max 9.0, ulepszone funkcje renderingu stereo oraz znaczące podniesienie wydajności.

"Gelato to niezwykle potężne narzędzie do renderingu, oferujące zdumiewające możliwości" - powiedział Joe Alter, prezes firmy Joe Alter, Inc. "Obecnie, dzięki obsłudze programu Shave and a Haircut, użytkownicy pakietu Maya mogą łatwo włączyć Gelato do procesu renderingu i uzyskać wyjątkowo realistyczne włosy i futro".

Gelato 2.1 można pobrać za darmo ze strony http://www.nvidia.pl/page/gelato.html. Gelato Pro 2.1, oferowane w cenie 1500 USD, oferuje zaawansowane funkcje renderingu oraz większe możliwości rozbudowy w profesjonalnych środowiskach produkcyjnych. Gelato Pro 2.1 oferowane jest także w ramach licencji masowych oraz ze zniżkami dla ośrodków edukacyjnych.

Oprogramowanie Gelato to pakiet do finalnego renderingu obrazów wysokiej jakości, akcelerowany przez rozwiązania graficzne NVIDIA Quadro FX oraz NVIDIA GeForce. Pierwotnie zaprojektowany do renderingu efektów wizualnych w przemyśle filmowym i telewizyjnym, Gelato jest teraz przystosowane do współpracy z każdym programem 3D, który wymaga zaawansowanego renderingu, a więc także przy tworzeniu gier, w zastosowaniach CAD, projektowania przemysłowego czy w architekturze. Gelato dostarczane jest z plug-inami do programów Autodesk Maya i Autodesk 3ds Max.

Reklama
nVidia - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: narzędzia | oprogramowanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy