Nowy format pudełka - Walmart

Firma LEM od 2 września wprowadza do swojej oferty wydawniczej nowy wymiar - wymiar opakowania.

Jest on rezultatem, a jednocześnie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku i dyskusje na temat wymiaru pudełka, w jakim gracze ostatecznie chcieliby otrzymywać gry.

Firma LEM postanowiła nie rezygnować do końca z formatu dużego pudełka. Zastanawiano się, w jaki sposób pogodzić lubiany przez jednych duży standardowy format z często wybieranym przez graczy wymiarem DVD. Rezultatem owych działań, ankiet internetowych i pytań zadawanych bezpośrednio

Reklama

klientom, jest pudełko o nazwie WALMART, o wymiarach 13,5 x 19,2 x 3,3 cm.



Już 2 września będziecie mieli możliwość zapoznania się z formatem WALMART, proponowanym przez firmę LEM. Tego dnia, w nowym opakowaniu do sprzedaży wejdą dwa tytuły - "Red Faction" i "Głupki z Kosmosu" w atrakcyjnej cenie - 29,90 zł.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wymiar | firma | Lem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy