Nowe szczegóły - Devastation

Zapraszamy do lektury nowo opublikowanego wywiadu z twórcami gry "Devastation". Vic DeLeon, producent, przedstawiciel studia Digitalo odpowiada na pytania serwisu Elited. Między innymi można tu się dowiedzieć szczegółów pracy systemu OFX i zobaczyć niewiarygodne screeny prezentujące jego wykorzystanie. Ponadto więcej informacji o trybie multiplayer, ilości map oraz o zupełnej nowości - trybie "Territories", o którym już wspominaliśmy, że jest połączeniem najlepszych cech "Counter Strike", "Last Man Standing" oraz "Team Fortress". Tu dowiemy się jakie są zasady rozgrywki w nim i jakich trudności możemy się podziewać.

Reklama



"Devastation" jest grą łączącą różnorodne elementy gry - obrona, atak, wykonywanie misji, zdobywanie celu tak w trybie MP, jak i SP. Tryb rozgrywki dla jednej osoby jest tak pomyślany, by jego fani, nie nudzili się wykonując ściśle określone misje. Dlatego pierwsze misje są liniowe, a kolejne 10 już bardziej urozmaicone. Ponadto mamy tu też rozróżnienie na tryby arcade i simulation, które pozwalają graczom na większą swobodę i dostosowanie umiejętności czy też sposobu rozgrywki do swoich upodobań. Nie będziemy wszystkiego Wam streszczać (AI, bronie, mody, system graficzny etc.), najlepiej przekonać się samemu. To ciekawy wywiad, wprowadzający wiele nowego do już znanych faktów dotyczących gry "Devastation".



Już dzisiaj, 14 lutego otwarcie polskiej oficjalnej strony poświęconej grze "Devastation" - www.devastation.pl. Tam znajdziecie jeszcze więcej szczegółów, wywiady, screeny, etc.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: pytania | studia | rozgrywki | lektury
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy