Nowe przygody CyberMychy

CyberMycha po raz drugi wyrusza, żeby rozprawić się ze sługami Drappa.

W grze "CyberMycha i więźniowie Drappa" bohaterski gryzoń niesie pomoc G-Tea, opiekunowi gier wyścigowych, i Etriss, od lat patronującej grom logicznym. Po drodze walczy z wybuchowymi beczkami, semaforami, samochodami i stoperami, ale także z bałwanami, klockoludkami i pingwinami.

Wszystkie te stworzenia uległy mocy Drappa i są wyjątkowo złośliwe. Jednak dzięki nowym specjalnym umiejętnościom CyberMychy z pewnością pokonacie wszystkich wrogów. Jak tego dokonać?

Należy wyruszyć w podróż przez drugą część gry "CyberMycha i więźniowie Drappa". Program trafi do kiosków jeszcze w tym tygodniu, w cenie 15,90 zł za egzemplarz.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: przygoda | więźniowie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy