MTV żądne gier

Midway Games oraz MTV ogłosiły podpisanie porozumienia, którego celem jest wprowadzenie reklamy do gier komputerowych oraz współpraca przy tworzeniu ścieżek dźwiękowych do mających się ukazać wkrótce trzech nowych tytułów.

Pierwsza gra, która skorzysta na współpracy MTV i Midway, to "L.A. Rush". Pozycja ta ukaże się na rynku w październiku 2005 roku nakładem firmy Midway. Zgodnie z podanym oświadczeniem, gra będzie promowała markę MTV na rynku elektronicznej rozrywki. Ekipa z popularnego programu "MTV Pimp My Ride" także ma mieć znaczącą pozycję w tej produkcji.

MTV Games będzie współpracować zarówno przy produkcji gier, które powstaną w macierzystym studiu, jak również z innymi partnerami, którzy mają już wypracowana grupę odbiorczą graczy, a także z całkiem nowymi, nieznanymi producentami. MTV ma nadzieję na stworzenie i wypromowanie ciekawych tytułów, które będą przemawiać do młodych odbiorców.

"W 1996 wystartowaliśmy z MTV Films z nadzieją na odkrycie jakichś odważnych i ryzykanckich historii do opowiedzenia. Dziewięć lat później jestem podekscytowany tym, co właśnie zakończyliśmy. Dziś uruchomiliśmy MTV Games, które ma podobny cel - rozwój przebojowych pomysłów na gry, które wymagają kreatywnego podejmowania ryzyka oraz poszerzają granice interaktywnej rozrywki" - powiedział Van Toffler, szef MTV Networks Music/Logo/Films Group.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklamy | MTV
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy