Motorola współpracuje z Disneyem

Amerykańska firma Motorola nie ustaje w poszukiwaniu nowych rynków zbytu - w przyszłe wakacje wprowadzi do sklepów telefony bezprzewodowe z wizerunkami bohaterów Walta Disneya. Aparaty będą zdobić rysunki przedstawiąjące Myszkę Mickey i Buzza Lightyeara, jednego z bohaterów "Toy Story".



Telefony będą również posiadać dzwonki inspirowane filmami Disneya. Dzięki temu Motorola chce wysondować możliwości dotarcia ze swoimi produktami do podstawowej grupy klientów Disneya - dzieci w wieku 6 do 12 lat.



Niewykluczone, że jeśli "disneyowskie" telefony będą sprzedawać się dobrze, porozumienie zostanie rozszerzone i na rynek trafią telefony komórkowe i inne elektroniczne gadżety Motoroli, wykorzystujące wizerunki kreskówkowych bohaterów.

Reklama

(4D)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wakacje | firma | telefony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama