Microsoft podzieli się pieniędzmi

Producenci mniejszych gier z nurtu "casual games" mają powody do radości. Gigant z Redmond zapowiedział nową ofertę współpracy z domorosłymi projektantami zwaną Ad-Share Program.

Microsoft Casual Games, oddział firmy specjalizujący się w wydawaniu miniaturowych zręcznościowo-logicznych gier, zaprezentował plan dzielenia się zyskami z reklam zamieszczonych w grach publikowanych na stronach internetowych z ich deweloperami.

Inicjatywa Ad-Share Program ma zagwarantować producentom nawet 20% dochodów uzyskanych z reklam, które znajdą się w nowych grach obsługiwanych w ramach platformy MSN Games.

Z podanej informacji wynika, iż ogłoszenia będą mogły ukazywać się nie tylko w grze, ale też dookoła okienka z grą lub na ekranach doładowywania nowych etapów. Microsoft Casual Games szacuje, iż deweloperzy 5 najbardziej popularnych gier, którzy sprawnie zaaplikują reklamy, będą mogli zarobić nawet 250 tysięcy dolarów rocznie.

Uczestnictwo w programie podzielono na dwa poziomy. Na pierwszym twórcy otrzymują 10% zysków z reklam przy spełnieniu minimum postawionych wymogów technicznych. W drugim przypadku otrzymają już 20% zysków - ich gra będzie musiał otrzymać jednak notę dopuszczalnej kategorii wiekowej odbiorców od ESRB, przejść poprawki lokalizacyjne oraz zaoferować użytkownikom opcję rozgrywek "deluxe" na przynajmniej 10 godzin.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Redmond | powody | gigant | Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy