MGS3 po europejsku

Konami odsłoniło więcej szczegółów dotyczących zmian dokonanych w europejskiej wersji "Metal Gear Solid 3: Snake Eater". Zmiany te dotyczą czterech nowych aspektów gry, które wystąpią tylko w europejskim wydaniu "MGS3".

Innowacje mają zrekompensować graczom z Europy dłuższy w porównaniu do mieszkańców Japonii czas oczekiwania na tytuły firmy Konami. Jednak czy nowinki okażą się aż tak rewolucyjne, że całkowicie zatrą wrażenie lekceważenia europejskich klientów?

Najbardziej istotną zmianą w europejskim wydaniu "Metal Gear Solid 3: Snake Eater" będzie wprowadzenie ekstremalnego poziomu trudności. Można przypuszczać, że zabieg ten wydłuży czas rozgrywki. Dodany zostanie również tryb "Demo Scene", umożliwiający oglądanie w dowolnym momencie jednej z wielu widowiskowych animacji.

Fani komediowej mini-gry "Snake vs Monkey" będą mogli zagrać w dwa dodatkowe poziomy. Pojawi się także moduł pojedynków "Duel Mode", dzięki któremu będzie można walczyć po kolei z każdym z bossów pojawiających się w grze.

Prozaicznym "udoskonaleniem" wydaje się wprowadzenie większej liczby wzorów twarzy w europejskiej wersji "Metal Gear Solid 3: Snake Eater".

Czy dzięki tym innowacjom gracze z Europy wybaczą firmie Konami bagatelizowanie ich rynku gier? Przekonamy się już wkrótce - europejska wersja "Metal Gear Solid 3: Snake Eater" na konsole PlayStation 2 dostępna będzie już od 4 marca br.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: metal
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy