Max Payne 2 - PS2

Konsole: PlayStation 2, Xbox
Tytuł: Max Payne 2: The Fall of Max Payne
Dystrybutor PL: Cenega Poland
Wydawca: Rockstar
Developer: Remedy
Gatunek: Akcja
Dostępność: Synitops
Premiera: już jest!
Ocena: 9.2/10

Mocne słowa - twarda gra
"Jest napitek, jest mięsiwo! Dobry Boże, jedz, a żywo! - zawołał Garrish na cały głos i wymierzył w Quinna. Szarpnął za spust, zamiast go powoli przycisnąć i pocisk chybił celu. Quinn rzucił się do ucieczki. Co za problem. Drugim strzałem trafił Quinna w kark z taką siłą, że chłopak przeleciał z sześć metrów, zanim upadł na ziemię.
[...]
- Dobry Boże, jedz, a żywo - wymruczał Garrish i ponownie nacisnął spust."

Szkieletowa załoga - Bunt Kaina / Stephen King

Być twardym i bezwzględnym to marzenie prawdziwego mężczyzny?
Z pewnością zdecydowanej większości przedstawicieli płci brzydszej! Taką wizję faceta-twardziela rozpropagowała wydana w 2001 roku gra pt. "Max Payne", która stała się w tempie błyskawicznym - bestsellerem i zdobyła liczne nagrody. Teraz najsłynniejszy wirtualny policjant wraca w jeszcze bardziej dynamicznej przygodzie. "The Fall of Max Payne" to kolejne godziny wybuchowej akcji, niepowtarzalna grafika i świetna fabuła, przedstawiająca związek Maxa Payne i Mony Sax w stylu nawiązującym do klasycznych filmów noir. A do tego słynny już system bullet-time (teraz w wersji 2.0), który pozwala spowolnić akcję i dokonywać niesamowitych popisów w zwolnionym tempie. Z Maxem Payne żaden nowojorski przestępca nie ma szans! Współtworzona przez studio Remedy (twórców oryginalnego "Max Payne") i amerykańską firmę Rockstar ("GTA: Vice City") gra "Max Payne 2: The Fall of Max Payne" to kolejny hit spod znaku dynamicznej akcji!

Wydatki się opłaciły - mamy porządną kontynuację!
Take-Two Interactive zgodziło się zapłacić 8 milionów dolarów firmom Apogee Software oraz Remedy Entertainment za prace nad drugą częścią popularnego TPS-a "Max Payne". Pierwsza część została wydana w czerwcu 2001 na PC-ta, natomiast trochę później na konsole i rozeszła się w nakładzie prawie trzech milionów kopii. Druga część już zbiera żniwo pozytywnego odbioru w światowej branży multimedialnej rozrywki. Teraz czas byście i Wy poznali jej zalety!

Bezkompromisowy glina
"Kiedy do twojego biura wkracza Bóg i oświadcza, że doszedł do wniosku, iż twe życie podoba Mu się bardziej niż Jego własne, czy masz jakikolwiek wybór?"
Marzenia i koszmary - Ostatnia sprawa Umneya / Stephen King

Choć jego życie legło w gruzach, Max Payne powraca do nowojorskiej policji. W czasie rutynowego śledztwa w sprawie morderstwa, spotyka na swej drodze Monę Sax, kobietę, o której myślał, że nie żyje - femme fatale podejrzaną o morderstwo. To ona jest kluczem do wszystkich pytań, które go dręczą. Ale w mrocznym i tragicznym świecie nocy Nowego Jorku nic nie jest proste. Armia siepaczy podziemia stoi pomiędzy Maxem i odpowiedziami, których poszukuje. Jego wyprawa w głąb osobistego piekła musi być kontynuowana.

Charakterystyczne cechy "Max Payne 2: The Fall of Max Payne":

  • Atrakcyjna fabuła - pełna przemocy historia miłosna w stylu filmu noir, przedstawiająca romans pomiędzy gliniarzem Maxem Payne i podejrzaną o morderstwo femme fatale - Moną Sax. Mroczna, tragiczna i zawiła fabuła jest pełna szokujących zwrotów akcji i niespodzianek.
  • Słynne już, wystrzałowe wyczyny Maxa Payne w zwolnionym tempie, powracają dzięki jeszcze bardziej zaawansowanym opcjom. Przygotuj się na Bullet Time w wersji 2.0!
  • Nowe rodzaje broni i sposoby atakowania powodują, że Max Payne 2 jest jeszcze bardziej dynamiczny niż jego poprzednik.
  • Zaimplementowanie silnika fizycznego Havok oznacza niepowtarzalną zależność postaci od środowiska, w którym występują. Szczególnie efektowne są sceny w zwolnionym tempie w czasie walk pomiędzy postaciami.
  • Nowe procedury sztucznej inteligencji - sprzymierzeńcy Maxa pomogą mu w walce, a zachowanie przeciwników jest jeszcze bardziej wiarygodne.
  • Zadziwiający poziom szczegółowości grafiki - ekstremalnie dopracowane lokacje z fotorealistycznymi teksturami, bogate efekty oświetleniowe i wspaniale animowane postacie (wraz z animacją twarzy i synchronizacją ruchu ust w czasie wygłaszania kwestii).
  • Gigantyczne nakłady na produkcję - przy tworzeniu gry wykorzystano filmowych kaskaderów do tworzenia animacji metodą motion-capture, postaciom głosu użyczają profesjonalni aktorzy, a lokacje opracowano na podstawie materiałów zgromadzonych w Nowym Jorku.

    Typ niepokorny także w kieszeni!
    Wydawca Rockstar oficjalnie zapowiedział, że nad grą "Max Payne" dla platformy sprzętowej Nintendo GameBoy Advance pracuje aktualnie w pocie czoła developer Mobius Entertainment.

    W przenośnej edycji przygód Maxa nie zabraknie wizytówki serii, a zarazem znaku rozpoznawczego - efektownego systemu Bullet Time! Wachlarz dostępnych 10 broni zaoferuje arsenał militarny od pistoletów (po jednym na rękę:), aż po wyrzutnie granatów. Szykuje się wirtualna zadyma, że aż miło!

    Czy w materii grywalności "najmniejszy" "Max Payne" będzie choć w 50% tak miodny jak odpowiednik z większych systemów? Na to pytanie odpowiemy Wam już niebawem, gdyż termin oficjalnej premiery został ustalony na 19 marca br. Developer Mobius Entertainment znany jest nam m.in. z przedsięwzięcia produkcyjnego "Lego Bionicle". Życzymy programistom sporo weny twórczej oraz polotu w jak najwierniejszym oddaniu znanego nam dobrze klimatu.

    Filmowe zapowiedzi potrafią zachęcić do rozlewu krwi...
    "W blasku życia zawsze towarzyszą nam cienie śmierci."
    Miasteczko Salem / Stephen King

    By zwiększyć podniecenie wokół "Max Payne 2: The Fall of Max Payne" na stronach wydawcy zagościły "gorące" filmy ukazujące recenzowaną pozycję w pełnej krasie! Jeżeli pragniecie zobaczyć je i przeanalizować na spokojnie, to zapraszamy Was do pobrania plików multimedialnych. W każdym z nich spakowano po kilka próbek "akcji". Ostrzegamy, że ciała rywali fruwają bardzo wysoko!

  • Max Payne "Game-Play Video" (słabsza jakość - 7,26 MB) [tutaj]
  • Max Payne "Game-Play Video" (lepsza jakość - 70,5 MB) [tutaj]

    "Wszystko się zmienia. Ci, którzy myślą, że na gorsze - są głupcami."
    Łowca snów / Stephen King

    MartineZ

    Reklama
  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: PlayStation Vita | deweloper | dystrybutor | wydawca | Xbox
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy