Luigi's Mansion - GameCube
Tytuł: Luigi's Mansion
Platforma: GAMECUBE
Dystrybutor na Polskę: LUKAS TOYS Sp. z o.o., Ul. Partynicka 29, 53-031 Wrocław, Tel. 071/339-78-02
Historia, którą Wam opowiemy oparta jest na faktach autentycznych i dotyczy wąsatego hydraulika "Mariana" oraz jego brata Luigi'ego. Wobec tego wyciszcie swe wnętrza i oddajcie się bezkresnej przygodzie! Zaczynamy...
"Wielką nagrodą jest - NAWIEDZONA POSIADŁOŚĆ!?"
Pewnego dnia Luigi otrzymał nieoczekiwaną wiadomość: "Wygrałeś ogromną posiadłość!". Oczywiście był bardzo podekscytowany i zadzwonił do swojego brata Maria. "Mario? To ja Luigi! Wygrałem wielką posiadłość - spotkajmy się tam i uczcijmy wygraną. Co ty na to?". Luigi próbował odnaleźć drogę do posiadłości za pomocą mapy, lecz noc była wyjątkowo ciemna i zagubił się w lesie na dłuższą chwilę. W końcu dotarł do tajemniczego domu, który umiejscowiony został na granicy lasu. Zgodnie z mapą dom ten był posiadłością, której Luigi poszukiwał. Jednak kiedy tylko przekroczył jego próg zaczął czuć silne zdenerwowanie. Maria, który powinien tu być wcześnie, nigdzie jednak nie było. Ponadto w domu straszyły duchy! Nagle przed oczami Luigi'ego pojawiła się jedna ze zjaw! Całe szczęście zaraz po tym pojawił się mały starszy człowieczek z charakterystycznym wystającym sympatycznie zębem, który dzierżył w dłoniach odkurzacz! Tą tajemniczą postacią był Profesor Elvin Gadd, który żył w pobliżu domu i zajmował się badaniem duchów. Luigi powiedział Profesorowi, że jego brat Mario zaginął. Prof. Gadd zdecydował się wręczyć Luigi'emu dwa swoje wynalazki, które pomogą mu uratować brata. Luigi raczej nie słynie z odwagi... czy uda mu się zwalczyć wszystkie duchy i odnaleźć Maria?
Czy jesteś dobrym pogromcą duchów?
W tym momencie wszystko zależy od Ciebie drogi graczu. Uzbrojony po zęby (znaczy się w latarkę oraz zmodyfikowany odkurzacz) wkraczasz pewną nogą do nawiedzonego domu by mężnie stawić czoła przeróżnym zjawom oraz wielu zagadkom do rozwikłania! Polowanie na duchy muszę przyznać - jest bardzo ekscytujące. By zakończyło się unieszkodliwieniem i schwytaniem pozaziemskiego intruza konieczne będzie postępowanie według dwuczłonowego schematu działania:
- wpierw należy oślepić ducha latarką (zapalając ją w momencie, gdy "biały osobnik" znajdzie się w miarę blisko naszego bohatera)
- gry punkt pierwszy zostanie wypełniony wtenczas szybciutko należy oślepionego i zdezorientowanego duszka wessać uruchamiając fenomenalny w działaniu odkurzacz!
MartineZ