LEM producentem i dystrybutorem Modi i Nanna

LEM podjął się produkcji i dystrybucji gry "Modi i Nanna", będącej dziełem polskiej grupy developerskiej ReSync. Firma LEM jest przekonana, że ta tytułowa, sympatyczna para bliźniąt o skandynawsko

brzmiących imionach i wyglądzie właściwym plemieniom wikingów, podbije Wasze serca tak samo jak uczynił to "Kangurek KAO".



"Modi i Nanna" jest polskim projektem, wykonanym przez specjalistów i miłośników rozrywki komputerowej z grupy ReSync. Celem autorów było stworzenie gry całkowicie w konwencji 3D, takiej której fabuła i grafika zachwyci graczy w każdym wieku. Zamysł ten został zrealizowany w postaci

Reklama

zręcznościowej gry przygodowej z elementami logicznymi, przeznaczonej dla młodszych i starszych odbiorców.



"Modi i Nanna" charakteryzuje się dużą dynamiką akcji, rozbudowanym światem gry oraz starannie dopracowaną grafiką, taką która odzwierciedli baśniową (z legend i podań ludów skandynawkich) i magiczną stronę środowiska. Przede wszystkim jednak wiele pracy włożono w kreację zabawnej

animacji postaci.



Grupa ReSync dużą wagę przywiązuje do grywalności. Do dyspozycji oddano 24 zróznicowane poziomy, których sposób przejścia zależy od wyboru bohatera. Można zatem wcielić sie w Modiego lub Nannę. Podczas wykonywania kolejnych zadań, będziemy obserwować stopniową ewolucję bohatera. Umożliwi

ona graczom wykorzystanie nowych możliwości i specjalnych umiejętności bliźniąt.



Dużym atutem produktu jest całkowity brak okrucieństwa, prosty interfejs obsługi oraz możliwość zdecydowania, które z bliźniąt będzie głównym bohaterem. A trzeba wspomnieć o ogromnej różnicy w przebiegu gry, w zależnosci od bohatera. Ponadto czasowo wprowadzono także mozliwość

kontrolowania dodatkowej postaci. Jednak niech nie obawiają się trudności najmłodsi gracze. To specjalnie dla nich stworzona została opcja "podpowiadacza", pomagająca w rozwiązaniu

zagadek i pokonaniu przeciwników. Całości wtóruje dopasowana do charakteru i klimatu gry muzyka.



Głównym zadaniem gracza w "Modi i Nanna" będzie odnalezienie boga Baldura, który swą mocą pokona złego Loki i uwolni uwięzioną pod lodem wioskę. Aby tego dokonać gracz będzie musiał pokonać wielu przeciwników, oraz wykazać się zręcznością i sprytem.



Premiera gry w pełnej polskiej wersji językowej przewidziana jest na pażdziernik tego roku. Cena proponowana to 49 zł. Obecnie projekt "Modi i Nanna" jest w zaawansowanej fazie produkcji, o czym możecie się przekonać ze screenów. Za dwa tygodnie dostępne będzie demo gry, o czym niezwłocznie Was poinformujemy.



A teraz proszę usiądźcie wygodnie i przeczytajcie wprowadzenie do fabuły gry "Modi i Nanna".



"Dawno, dawno temu, gdy miejsce dzisiejszych miast zajmowała dziewicza puszcza, a po świecie swobodnie biegały skrzaty i gnomy, w małej osadzie wikingów, hen na północy żyli Modi i Nanna. Oboje byli dziećmi wodza, dzielnego Tyra, który był człowiekiem dobrym i sprawiedliwym, choć surowym. Życie w wiosce płynęło beztrosko i przyjemnie, do czasu gdy w krainie pojawił się nie wiadomo skąd zły Loki, który zapragnął władać całą północą. Był okrutny i zły, a wszystkich którzy sprzeciwiali się jego woli więził w swojej twierdzy. Gdy Tyr odmówił poddania się jego rozkazom, Loki jednym chuchnięciem otoczył wioskę lodową kopułą, i zniknął ze złośliwym chichotem. Lód był tak gruby, że nawet najsilniejsi mężczyźni nie mogli go rozbić, ani największe ogniska nie mogły go stopić. Wydawało się, że już na wieki wioska będzie uwięziona w lodowej pułapce, gdy sprytna Nanna dostrzegła maleńką

szczelinę wysoko, na samym wierzchołku lodowej kopuły. Była jednak tak maleńka, że mogło się nią przecisnąć tylko dziecko. Zdecydowano, że pomocy wyruszy szukać jedno z dzieci wodza - Modi, lub Nanna..."

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firma | loki | Lem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy