Poszperaliśmy trochę tu i tam, wykopaliśmy jakieś stare materiały, zasiedliśmy do Larry-ego i oto oczom Waszym pokazać możemy efekt molestowania tej gry przez parę dni. Jeśli chcecie samodzielnie przejść wszystko - nie czytajcie dalej. Ale jeśli zacięliście się zupełnie bez szans na jakieś rozwiązanie - zapraszamy dalej.
Ta solucja pomoże ci ukończyć grę, zdobywając całe 1000 punktów ! Czyli pełna perfekcja. A więc po kolei...
Znajdujesz się w pokoju, przykuty kajdankami do łóżka, a twoja kołdra płonie żywym ogniem. Nie ma się co zastanawiać - trzeba działać. Weź z szafek szczypce i pudełko z zestawem do tkania. Z pudełka wyjmiesz igłę ( Otwórz, będąc w Inwentarzu ), igłę można zagiąć używając szczypiec. Zagiętą igłą otwierasz kajdanki.
Wydostałeś się z sypialni - i co dalej? Przeszklone drzwi - weź krzesło, walnij z całej siły w szybę. Cholera, nie udało się. Trzeba inaczej sobie poradzić - wybierz "Inne" i wpisz "Stłucz". Larry wyskoczy przez drzwi jak w niezłym filmie akcji.
Akcja przenosi się na statek - wita Cię ponętna Pani Kapitan ( toż to nasza Kasia Figura, przynajmniej mówi takim samym głosem ), dostajesz na wejściu od niej w twarz za swoje bezczelne odzywki i można brać się dalej do gry.
Na wstępie zadzwoń sześć razy do recepcji, robiąc głupie dowcipy recepcjoniście. Dostaniesz za to trochę punktów, więc nie zaszkodzi podzwonić. Potem udaj się na zebranie w sprawie Pucharu Zdobywców Pani Kapitan - odbywa się ono w Sali Balowej. Tam posłuchaj, co będzie miał do powiedzenia nasz recepcjonista, wzbogacisz się o kartę punktacyjną. Potem pogadaj z barmanem Zenkiem, możesz ewentualnie strzelić jakiegoś drinka.
Wyjdź z Sali Balowej i pokręć się w okolicy - znajdziesz hydrant - otwórz go i weź wąż pożarowy. Potem pogadaj z Jancią - to najpiękniejsza kobieta na statku, znajdziesz ją bez problemu - udzieli Ci ona kilku rad, np. jak zrobić materiał wybuchowy. Potem pozostaje zabrać kilka kumkłatów z krzaczka powycinanego na kształt owieczki i spadamy do biblioteki.
W bibliotece skorzystaj z chwili wytchnienia, aby zapoznać się ciekawymi pozycjami książkowymi, a że jest ich tutaj stosunkowo niewiele... Pamiętaj - wiedza zawsze może się przydać. Jak już poczytasz i pooglądasz sobie prześlicznego bobra, stojącego na półce, idź do bibliotekarki Wiktorii. Tak odwróć na chwilę jej uwagę prośbą jakąś książkę ( użyj Inne ) i zakoś jej:
- klej
- książkę Dewocja i Duma
Nie czekając, aż się Wiktoria odwróci, zdejmij obwolutę z książki. Pogadaj z dziewczyną i zmykaj. Kurcze, trzeba oddać książkę... z obwolutą... no dramat, ale coś wykombinujemy później.
Teraz idziemy do restauracji - najedz się fasolki, jak klikniesz na Larry'ego, pojawi się nowa opcja "wypuść gazy". Wypróbuj ją - ooo, działa. Najedz się fasolki ponownie. Podejdź do rzeźnika i pogadaj z nim. Poproś go o porcję "Świnia 2000". Gość poda ci jedzenie ( proś do bólu ) i zniknie - zakoś mu nóż i wykręć żarówkę.
Pora udać się do kuchni. Ale fajna kuchnia! Widać, że jesteś na statku. Popatrz na Fifi, na ryby leżące wszędzie, pobaw się maszyną do wyciskania kawioru - to wszystko są ekstra punkty. Weź kocioł, sól, rybę owiniętą w gazetę. Przeczytaj ten fragment gazety, w którą owinięta była ryba - znajdziesz tam ciekawy przepis.
Pora do swojego pokoju. Aaaaale apartaaaament. Prezydencki. Weź papier toaletowy - co prawda bliżej mu do papieru ściernego, ale przyda się. Weź puszkę sprayu. Połącz wylot rury tuż przy schodach z kiblem - użyj do tego celu węża pożarowego.Teraz test - spuść wodę, siku, kupka, wszystko działa. Nie zapomnij się podetrzeć - przyda się tutaj zabrany papier toaletowy. Pora opuścić pokój.
Teraz udaj się do pokoju z maszyną Mistrz Miłości. Naciśnij Bardzo Ważny Zielony Przycisk. Nic się nie dzieje - szkoda. Użyj karty punktacyjnej, aby sobie użyć. Tylko 2 punkty - słabiuuuutko. Uciekamy stąd.
Kręgielnia - tradycyjnie użyj karty punktacyjnej i rzuć sobie. Znowu tragedia. A ten gość na torze obok tak dobrze sobie radzi...
Może lepiej pójdzie z Konkursem na Najlepiej Ubranego. Wpadnij tam, wsuń kartę do czytnika - hiehie, sam go znajdź, skanowanie... niestety tutaj też nie jest najlepiej.
Udaj się do El Replicante Ogrodos. Przyjrzyj się dokładnie posągowi Wenus - z jej stopy można zabrać dwie kostki do gry. Oj zepsułeś... Wyjdź na chwilę z pomieszczenia, niech ryczący artysta zniknie z pola rażenia, potem wejdź na rusztowanie. Jest śrubokręt - zabierz go. Kostki do gry oszlifuj srajtaśmą, przepraszam - papierem toaletowym.
Udaj się do Sali Balowej Kapitana Ahaba i tam podyskutuj z Asią Dyktator. Zasugeruj jej, że najlepszy materiał to poliester. Zobaczysz jak się ucieszy. Teraz trzeba będzie pięknej projektantce załatwić skądś materiał - ale my już wiemy skąd...
Po drodze możesz jeszcze odwiedzić nasze Dzbanuszki - mamusia z córką moczą się na rufie statku w jacuzzi.
Pora na basen. Wskocz do przebieralni, dostaniesz bardzo ciekawe kąpielówki. O - następna kobieta. Tym razem Gosia Kroft - zdeklarowana naturystka i autorka książek o Antonie Fokkerze. Warto poruszyć z nią ten temat. Dostaniesz za to trochę punkcików. No i Asia pożyczy Ci ciekawą książkę. Przeczytaj jeszcze tylko fragment brukowca, leżącego na stoliku nieopodal i możesz opuścić tą lokację.
Teraz pora na zabawę w kasynie. Aby rozgonić kłębiący się przy kościach stół - wypuść gazy. Zagraj oczywiście szlifowanymi kostkami, a wkrótce pojawi sie osóbka, chcąca wydrzeć Ci twoje pieniążki. Udaj się z nią do jej pokoju i tam będziesz musiał trochę pokombinować, by wygrać w rozbierane kości...
Ponownie udaj się do pokoju nr 5 - weź stamtąd Orgazmiczny Proszek. Potem prędko do biblioteki - zagadaj Wiktorię, odwróć jej uwagę, weź książkę ze stosu, zdejmij obwolutę i załóż ją na książkę od Gosi Kroft. Odchodząc zostaw podmienioną książkę Wiktorii...
Wróć teraz do bibliotekarki. No - teraz to jest prawdziwa bibliotekarka. Popatrz na monitor! Gra w Larry 6! Pogadaj z nią, a akcja powinna się rozwinąć. Wiktoria pomoże ci także wygrać konkurs na Mistrza Miłości - to tylko kwestia umiejętnego poprowadzenia konwersacji.
Teraz wpadnij do Barmana. Zamów sobie soczek cytrynowy, a potem Erekcję. Kiedy tylko Zenek zniknie na
zapleczu, wejdź do przebieralni ( drzwi obok okienka barmana ). W przebieralni zamień puszkę z lakierem na puszkę z silikonem, znalezioną w Twoim pokoju. Na półce stoi coś wyposażone w czerwony przycisk - wciśnij go. Wyjdź z przebieralni, nad barem Zenka zobaczysz lampę do oświetlenia sceny. "Wymień" w niej żarówkę. Wróć do przebieralni, ponownie wciśnij czerwony guzik.
Znajdź Jancię - zapytaj o chłopca pokojowego. Dowiesz się kto to taki i gdzie go znaleźć :-) A potem spowrotem do baru. Grają Dzbanuszki! No stary, teraz masz przerąbane :-) Po wszystkim, jak już ochłoniesz, odwiedź spowrotem scenę. Weź oświetlenie sceniczne. Niedaleko znajdziesz też pilota. Włącz go w Inwentarzu. Zobaczysz, co kontroluje pilot.
Teraz zmykaj na dół, tam gdzie niedawno rozsypał się posąg Wenus. Wejdź na rusztowanie, owiń światełkami scenicznymi wystający z sufitu kolec. Włącz światełka. Zbudowałeś elektromagnes - brawo. Wygranie konkursu rzutu podkową będzie dziecinnie proste. Idź, ustaw się do rzutu, włącz pilotem światełka ... wygrałeś.
Wiesz gdzie są Cholernie Chronione Drzwi? Znajdź je. Olej wszystkie zabezpieczenia - po prostu podejdź do drzwi, w Inne napisz "Pchaj" i już jesteś w środku. Tam przyjrzyj się tablicy ogłoszeniowej, poczytaj, najlepiej kilka razy, to, co jest tam napisane. Potem weź wiszący na tablicy przyrząd do blokowania Jednorękiego Bandyty (to takie czerwone cuś). Gdzieś w okolicy leży żel KY - też się przyda. Oooo jest komplet szafek. Zaszyfrowane. Przyjrzyj się tym szafkom - coś tam piszą o Jańci. Zapewne szyfr zna Jancia - wystarczy zapytać. Poda ci ona właściwą kombinację. Wpisz ją i otwórz szafkę - odpowiednią szafkę. Aby nie było za łatwo, nie podamy tutaj, do której szafeczki pasuje szyfr Jańci.
Dostałeś się do pomieszczenia Chłopca Okrętowego. Kup od niego zdjęcia. Potem pogadaj z Jańcią o tym gościu - dowiesz się, czego potrzebuje on do szczęścia. Informacji nigdy za wiele... Kolejną osobą, do której powinieneś się udać jest recepcjonista Robert - on wyjaśni wiele Twoich wątpliwości.
Wejdź na mostek, otwórz za pomocą śrubokręta skrzynkę z bezpiecznikami. Za pomocą blokady Black-Jacka wyjmij bezpiecznik odpowiedzialny za instalację od podnoszenia żagli. Wyjdź na maszt i wytnij kawałek żagla nożem. Idź, daj fragment żagla Asi Dyktator. No i znowu się zaczyna...
Następnego dnia wal prosto do Sali Balowej Kapitana Ahaba. Przeczytaj kartkę przyczepioną do drzwi. Wejdź na scenę. Zrobisz mały show i ... sam wiesz już co będzie dalej.
Teraz pora załatwić paszport. Przyklej świńskie zdjęcia do twojej karty okrętowej. Daj to recepcjoniście, dostaniesz paszport. Z paszportem ... do Chłopca Okrętowego. Daj mu go a w zamian otrzymasz uniwersalny klucz. Za pomocą śrubokrętu poradzisz sobie z klapką przykrywająca otwór wentylacyjny. Wejdź tam. W ciemnym pokoju rozbierz się...
Zabierz chusteczkę, którą pozostawiła tajemnicza nieznajoma. Powąchaj ją ( użyj Inne ). Udaj się prosto na konkurs Najlepiej Ubranego, który teraz, po oszałamiającym pokazie mody, wygrasz bez problemu.
Łap się uniwersalnego klucza i po kolei otwierasz ładownie. W jednej znajdziesz klatkę z bobrami - musisz je wydoić. Użyj w tym celu kotła, który zabrałeś z kuchni. Potem dolna ładownia - tam znajdziesz bagaż Gosi Kroft. Idź do niej i zagadaj o walizce z bagażem. Po chwili znajdziecie się w Twoim pokoju. Aby wypłoszyć Gosię spod prysznica - spuść wodę. Wyjdź z pokoju i wróć. Zauważysz, że zostało coś dziwnego pod prysznicem - zabierz to.
Wygrywamy następny konkurs - w jednej z ładowni jeżdżą sobie kręgle w górę i w dół. Popsikaj je dezodorantem. Śmigaj na górę na Konkurs Kręgli. Pamiętasz przepis Jańci na materiał wybuchowy? Weź z maszyny kulę kręglarską i posmaruj ją żelem. Wcześniej trzeba go nanieść na chusteczkę. Teraz rzuć kulą. Efekt oszałamiający!
Teraz do restauracji. Daaaaaleko z tyłu są otwarte drzwi. Niegdyś nie mogłeś się tam dostać - a teraz proszę. Przyjrzyj się dokładnie krzesłom, które tam stoją, znajdziesz pognieciony dokument. To polisa ubezpieczeniowa. Przeczytaj ją. No no ....
Idź do recepcji - skorzystaj z telefonu na ścianie - zauważysz, że pojawiła się nowa pozycja wśród pytań. Użyj jej. Teraz trzeba zdobyć numer pokoju... spraw, by recepcjonista się oddalił i przyciśnij guzik na jego telefonie. Bingo. To teraz myk do nowego pokoju - jest to dość duży apartament na jednym z wyższych pokładów. Otwórz drzwi, wejdź do łóżka. Okaże się że... wykończyłeś biednego staruszka.... Zostaniesz wyrzucony na zewnątrz. Zadzwoń - czerwony przycisk na prawo od drzwi. Pojawi się Anette. Pogróź jej nożem. Kurcze poszła sobie. Zadzwoń jeszcze raz. Pokaż jej polisę na życie. Jest twoja... gotówka jest twoja, a nie Anette.... Pół miliona zielonych. W sumie to się nie wysiliła...
Czas wygrać ostatnią konkurencję. Idź do kuchni, tam przygotuj Bobrzy Ser. Weź ser, skomponuj go z kumkłatami. Ooo z kuchenki wypełzł pyton. Przyglądnij mu się. Potem biegiem do sędziów Konkursu Gotowania... Daj im przekąskę... Kurcze - nie smakuje ? Trudno - dodamy sprawie nieco pikanterii. Wymieszaj przekąskę z proszkiem orgazmicznym i jeszcze jedna próba...
Wygrałeś wszystkie konkursy... pora na Panią Kapitan. Idź do jej kabiny - zapukaj najpierw grzecznie w drzwi. Hmm co prawda Pani Kapitan ma pewne obiekcje co do spędzenia z Tobą tygodnia sam na sam, ale certyfikat, który jej wręczysz, skutecznie przełamie wszystkie opory... Skąd certyfikat? Popatrz w Inwentarz.
To by było na tyle - a maksymalnych degeneratów zapraszam do kolejnego artykułu - tym razem o ukrytych możliwościach w grze Larry 7. Bardzo przyda się zdobyte równe 1000 punktów - mam nadzieję, że dokładnie wykonywaliście wszystkie czynności, o których pisałem... Pewnie nie wiecie, że można sobie obejrzeć więcej....
Tomasz Jarnot