L.A. Noire pod osłoną Rockstar

Team Bondi, zespół deweloperski założony przez twórcę "The Getaway", podpisał umowę o współpracy z Rockstar, producentem i wydawcą innej gangsterskiej gry akcji, słynnego "Grand Theft Auto". Teraz twórcy wspólnymi siłami będą tworzyć jedną z najdroższych gier w historii elektronicznej rozrywki.

Krwawa i mroczna historia detektywistyczna znalazła wydawcę nie bojącego się krytyki, która zgodnie z tradycją z pewnością pojawi się w miarę promocji tytułu.

"L.A. Noire", która zdaniem twórców będzie nie tylko grą, ale też dziełem sztuki, otrzyma wsparcie ze strony autorów "Grand Theft Auto", jednej z najpopularniejszych serii gier ostatnich lat.

Akcja gry zabierze nas do Los Angeles i będzie utrzymana w konwencji filmu noir. Miasto Aniołów służyło za podstawę produkcji wielu pozycji z tego gatunku. Starczy wymienić: "Chinatown" i "Tajemnice Los Angeles" oraz mniej mroczne "Mulholland Falls" i "Kiss Kiss, Bang Bang"

Szefem projektu inspirowanego literaturą Raymonda Chandlera i Jamesa Ellroya jest Brendan McNamara, założyciel Team Bondi i główny autor "The Getaway" na PlayStation 2. Producentem został zaś Sam Houser, szef Rockstar Games.

"L.A. Noire" początkowo określano jako produkcję, która miała z pomocą Sony trafić na PlayStation 3. W nowym ogłoszeniu twórcy nie podają już żadnych platform określając grę jako "thriller następnej generacji".

Z poprzednich informacji wynika, że produkcja gry pochłonie 30 milionów dolarów. Pieniądze te pozwolą na opracowanie realistycznych efektów graficznych, głosów postaci, lokacji oraz użycie technik montażu rodem ze świata filmu. Do tego skrypt fabuły zajmuje około 170 stron, a opisy interaktywnych elementów gry około 1200 stron.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: team
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy