Kto powstrzyma Amerykańskie Imperium?

Chair Entertainment, studio założone przez byłych pracowników zespołu odpowiedzialnego za niedokończoną serię "Advent Rising" od Majesco zapowiedziało swoją pierwszą produkcję. Weterani przygotowują się do mocnego wejścia z pierwszoosobową strzelanką tworzoną na bazie silnika Unreal Engine 3.

Gra wstępnie zatytułowana "Empire" ma być adaptacją powieści o futurystycznej wizji drugiej Wojny Secesyjnej. Rządzące w Ameryce Północnej siły polityczne zostaną w niej zmuszeni do zmierzenia się z oddziałami oburzonych sytuacją obywateli demolujących miasta i grabiących, co popadnie.

Alternatywna historia zacznie się od zbyt szybkiego rozwoju fikcyjnego Imperium Amerykańskiego. Wkrótce wybuchnie wojna domowa gdzie siły prawicy i lewicy staną naprzeciwko siebie, i choć większość ludzi chce uniknąć konfliktu, aby zająć się swoimi sprawami to chaos stał się już wszechobecny.

Nowa opowieść autorstwa Orsona Scotta Carda trafi do sprzedaży w listopadzie. Popularny pisarz, autor m.in. takich bestsellerowych książek jak "Gra Endera" i "Mówca umarłych" w chwili obecnej wspomaga grupę Chair Entertainment w opracowaniu fantastycznej gry, w której staniemy po jednej ze stron konfliktu, który podzielił mieszkańców Ameryki.

Do naszej dyspozycji zostaną oddane zarówno najnowsze eksperymentalne technologie, jak też najbardziej tradycyjne uzbrojenie. Na ogarniętym anarchią obszarze będziemy wykonywać rozmaite misje zarówno po stronie tych, którzy chcą zaprzestać rozlewu krwi, jak i tych, których ogarnęła władza.

Pierwsza gra z cyklu powinna trawić do sprzedaży tegorocznej jesieni. Zespół Chair Entertainment zakłada już możliwość rozszerzenia serii "Empire" na kolejne gry, a także komiksy i film pełnometrażowy.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy