Kierownica PS TWIN TURBO

Dla mnie, Potwora, Batona i wielu innych kumpli z re(d)akcji gry konsolowe to już nie są niewinnie brzmiąco "GRY". To wirtualne światy, w których realizujemy własne plany, mażenia bez konieczności ponoszenia konsekwencji. Lecz aby doznania były naprawdę mocne i adrenalina wystrzeliwała uszami, producenci akcesorii prześcigają się w pomysłach jak dogodzić coraz bardziej wybrednym graczom. Jednym z takich urządzeń, które pozwoli zapomnieć Tobie gamemanie o otaczającej Cię rzeczywistości jest kierownica PS TWIN TURBO firmy Technology Innovation.

Reklama



Przypatrując się bardziej szczegółowo to otrzymujesz do rąk własnych cały zestaw, w którego skład wchodzi: kolumna kierownicza + pedały + drążek skrzyni biegów sprzężony wraz z hamulcem ręcznym (YEAH!!!). Całość jest naprawdę bardzo starannie i szczegółowo przemyślana i wykonana. Na kole kierownicy w miejscach, gdzie zazwyczaj będą spoczywać Twe dłonie, znajduje się pokrycie gumowe ładnie wyprofilowane do środka. Na samym kole kierownicy znajdują się standardowe przyciski plus klawisz odpowiedzialny za ustawienie dowolnych trybów operacyjnych, a dostępne są trzy: NEGCON - tryb charakterystyczny dla gier NAMCO, Dual Shock - tryb wybierany przy grach kompatybilnych z padami wibrującymi oraz Digital - w tym trybie kierownica pełni funkcję standardowego kontrolera bez funkcji analogowych. Dla maniaków F1 zaprojektowano specjalne dwa przyciski , które możemy zaprogramować jako obsługujące skrzynię biegów. Znajdują się one tak jak w bolidach pod kołem kierownicy! Co tyczy się samego rozplanowania standardowych przycisków to zapomnij, że będziesz używał kierownicy od czasu do czasu jako dodatkowego kontrolera np. do Fify, Crasha czy DDR. PS TWIN TURBO ma możliwość skrętu o 180 stopni. W kierownicy znajdują się dwa wewnętrzne silniki, które są oddzielnie aktywowane przez sygnały otrzymywane z gry i naprawdę dobrze przenoszą drgania na koło kierownicy, przez co mamy zapewnione jak najbardziej realistyczne odczucie prowadzenia samochodu. Kolumnę kierowniczą można ustawić w dowolnej dla siebie pozycji tzn. pod odpowiednim kątem. Regulujemy to za pomocą suwaka znajdującego się z tyłu podstawy kierownicy. Istnieje również możliwość wydłużenia kolumny kierowniczej odblokowując suwak znajdujący się z prawej strony. Co ważne kąt nachylenia oraz długość wysuwu następują po sobie w sposób skokowy, przez co bez problemu dobierzesz najbardziej odpowiadające Ci preferencje. Pod podstawą kierownicy, pedałów oraz skrzyni biegów zamontowano przyssawki. Co miło mnie zaskoczyło dołączono specjalny chwytak, dzięki któremu nawet najmocniejsze zaciągnięcie ręcznego nie spowoduje zmiany miejsca całego zestawu odpowiedzialnego za skrzynię biegów. Teraz już nie musisz się martwić czy aby przyssawki wytrzymają Twoje harce. Teraz martw się, czy podczas przypływu energii nie wyrwiesz wajchy ręcznego. Ale jeśli taki "Colin" jak ja, który ręcznego używa tak często jak palca w nosie nie przyczynił się jeszcze do zdemolowania zestawu to oznacza, że sprzęt jest odpowiednio wytrzymały na tortury. W następnej wersji tej kierownicy życzyłbym sobie dłuższe "skrzydełka" podstawy, aby stabilniej leżały między udami.

Z tą kierownicą poznasz smak prawdziwego motoryzacyjnego szaleństwa. Dzięki trybowi NEGCON odkryjesz na nowo Ridge Racera Type 4. Wyobraź sobie, że dysponując tym cackiem oraz wyżej wymienioną grą staniesz się szczęśliwym posiadaczem pełnego automatu NAMCO na chacie! To właśnie dzięki wielu trybom, w których może pracować kierownica, stanie się ona bardzo użytecznym narzędziem w Twych łapskach. Jest to typowy produkt przeznaczony hardcorowego maniaka smrodu spalin oraz palonych gum (ręczny!). Mogę ręczyć, że każdy wielbiciel racerów będzie usatysfakcjonowany, ponieważ kierownica ta na dzień dzisiejszy rządzi na rynku i pasuje do Pleja jak browar do mnie.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: kierownica
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy