Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Juniper Crescent czeka na rysowników

Grupa deweloperska Juniper Games ogłosiła konkurs dla utalentowanych twórców komiksowych postaci.

Całkiem niedawno firma oficjalnie ujawniła prace nad swoją debiutancką grą przygodową "Juniper Crescent: The Sapphire Claw" utrzymaną w klasycznym już stylu 2D. Jednak już teraz można powiedzieć, że zespół zna się na rzeczy.

Na czele grupy stoi Steve Ince - człowiek w znacznym stopniu odpowiedzialny za powstanie takich bestsellerowych produkcji, jak "Beneath a Steel Sky", "In Cold Blood" oraz seria "The Broken Sword".

"Juniper Crescent: The Sapphire Claw" to produkcja oparta na popularnej serii komiksowej tworzonej od kilku lat przez Steve'a Ince'a. Postacią pierwszoplanową jest tu Scout - jednooki kot gaduła opowiadający co i raz rozmaite niestworzone historie. Fabuła gry zaś będzie opowiadać o przygodzie, która wydarzyła się zwierzętom zamieszkującym spokojny region Juniper Crescent. Sęk w tym, że pewnego dnia musiały wyruszyć do tajemniczych, odległych krain, aby odnaleźć tytułowy koci artefakt - Szafirowy Szpon. Scout i jego przyjaciele, aby osiągnąć cel podróży, będą musieli zmierzyć się z różnymi złośliwymi przeszkodami. Wszystko to będzie po brzegi wypełnione niekonwencjonalną dawką humoru.

Zgodnie z ogłoszonym konkursem fani serii mogą stworzyć swoją własną postać, która zostanie zamieszczona w grze jako jeden z głównych bohaterów. Na zwycięzcę czeka też wpis z imieniem i nazwiskiem w napisach końcowych. Dodatkowo twórca zwycięskiego projektu otrzyma wydruk swojej pracy z podpisem Steve'a Ince'a.

Zasady są bardzo proste - wystarczy odwiedzić stronę internetową firmy (http://www.juniper-games.com/), przeczytać zasady konkursu, narysować swoją postać, wysłać i czekać na wyniki głosowania. Swoje prace możecie nadsyłać do 22 sierpnia. Finaliści zostaną ogłoszeni 9 września. Natomiast od 16 września do 3 października gracze z całego świata będą mogli głosować na najsympatyczniejszą kreskówkową osobistość.

Dowiedz się więcej na temat: Michał Czekaj | firma | konkurs

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje