Internet Vs. TV

Badania wykonane przez amerykańska firmę Scarborough Research wykazują, ze coraz więcej ludzi porzuca telewizję na rzecz Internetu, zaś ci, którzy maja dostęp do sieci - coraz rzadziej telewizje ogląda (jedynie 23 procent internautów przyznaje się do codziennego oglądania telewizji.

Jeszcze gorzej jest z czytelnictwem. Gazety czyta 15 procent internautów, natomiast książki "niefachowe" - zaledwie 6 procent). Zaskakujące jest natomiast to, że 48 procent internautów nadal słucha radia. Podobne wyniki przyniosło badanie internautów w Europie wykonane przez Jupiter Media (19 procent ogląda telewizję, 10 procent czyta gazety, a 9 procent książki).

Reklama

Wiadomość pochodzi z serwisu komputery.interia.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: internet | procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama