In Cold Blood

Premiera IN COLD BLOOD w pełnej polskiej wersji językowej już w październiku

2000. W grze wcielasz się w rolę agenta brytyjskiego wywiadu MI-6, Johna

Corda, wysłanego do dawnej republiki rosyjskiej, Wołgii. Twoim celem miało

być tylko odnalezienie Kifera - amerykańskiego agenta CIA, twojego dawnego

przyjaciela, który zaginął podczas wykonywania tajnego zadania na terenie

Wołgii. Ostatnie wiadomości od Kifera dotyczyły kopalni uranu. Jednak

kopalnia uranu okazuje się być zupełnie czymś innym.....

Scenariusz gry można porównać do najlepszych Hollywoodzkich produkcji, o

Reklama

czym może chociażby fakt, że wydarzenia, w których bierze udział gracz,

zostały ukazane w sposób nie liniowy. Gra IN COLD BLOOD rozpoczyna się od

sceny tortur głównego bohatera (!) przez Dimitra Nagarowa - samozwańczego

dyktatora Wołgii oraz jego pomocnika i "nadwornego" kata - Lukjena. To co

następuje później, to zeznania Johna Corda, który opowiada jak do tego

wszystkiego doszło... i tu do akcji wkracza gracz. Taka struktura opowieści,

w formie retrospekcji, sprawia, że gra fascynuje gracza tym bardziej i im

dłużej gra: wie co się stanie, ale nie wie dlaczego. Czy tortury będą

ostatnim momentem życia Corda i czy tak naprawdę to będzie koniec...?

Na temat fabuły IN COLD BLOOD można napisać wiele, ale najlepiej zagrać i

samemu przekonać się o tym, że jest to jeden z najlepszych scenariuszy,

jakie widzieliśmy w grach komputerowych (a może i nie tylko...) ostatnich

lat.



IN COLD BLOOD to gra typu action-adventure z widokiem ze statycznych kamer z

pre-renderowanymi tłami i renderowanymi w czasie rzeczywistym postaciami

oraz kluczowymi obiektami (czyli bardzo podobnie do tego co można zobaczyć w

serii Resident Evil, Fear Effect czy Discworld Noir).

Jako połączenie gry przygodowej i akcji ICB zapewnia odpowiednie wywarzenie

elementów zręcznościowych oraz stricte logicznych, które wymagają dokładnego

przemyślenia kolejnych działań. Często można tu spotkać połączenie tych

dwóch, zdawałoby się tak odmiennych, konwencji. Na przykład zdarza się, że

trzeba wykonać jakieś zadanie na czas co nie oznacza, że dana misja polegać

będzie wyłącznie na jak najszybszym biegu przed siebie i strzelaniu do

wszystkiego co się rusza, ale raczej na odnalezieniu konkretnych przedmiotów

i odpowiednim ich wykorzystaniu np. przed wybuchem bomby. Czasami trzeba

mocno się zastanowić, czy strzelić, czy też może lepiej zakraść się do

strażnika od tyłu i ogłuszyć jednym, szybkim i CICHYM ciosem w tył głowy.



Gra IN COLD BLOOD to:

  • 3 płyty CD
  • 9 obszernych misji
  • Około 400 lokacji
  • Ponad 180 różnych postaci
  • Ponad 30 minut sekwencji filmowych
  • Ponad 5000 kwestii dialogowych
  • Blisko 300 zatrudnionych przy realizacji projektu
  • Ponad 60 osób pracujących nad polską wersją językową
  • Kilkadziesiąt godzin świetnej zabawy
  • 20 zegarków DATALINK do wygrania w konkursie organizowanym przez firmy LEM i TIMEX.


Screeny z gry dostępne tutaj

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy