IM Group Sp. z o.o., jedna z największych firm wydawniczo-dystrybucyjnych w branży multimedialnej w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowiska (praca w Warszawie):
PRODUCT MANAGER
Wymagania:
- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
- doskonała znajomość języka angielskiego;
- biegła obsługa komputera (Excel, Word, Internet, programy graficzne będą dodatkowym atutem);
- mile widziane wykształcenie wyższe, marketingowe;
- znajomość rynku gier komputerowych będzie dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
- utrzymywanie stałego kontaktu z partnerami zagranicznymi;
- przygotowanie i prowadzenie prezentacji nowych produktów;
- aktualizacja bazy danych na temat produktów i partnerów handlowych.
INTERNATIONAL SALES MANAGER
Wymagania:
- doskonała znajomość języka angielskiego;
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- udokumentowane sukcesy w sprzedaży;
- umiejętność agresywnej, konsekwentnej i twórczej sprzedaży;
- doświadczenie w negocjacjach z osobami na wysokich stanowiskach;
- biegła obsługa komputera (Excel, Word, PowerPoint, Internet);
- mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, marketingu;
Zakres obowiązków:
- zorganizowanie i prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych;
- budowanie długookresowych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych;
- przygotowywanie, prezentacja profesjonalnych ofert handlowych;
- prowadzenie kompletnej bazy danych na temat międzynarodowego rynku gier komputerowych i multimediów;
- przygotowywanie analiz rynkowych i raportów dla zarządu.
SPECJALISTA DS. MARKETINGU / REDAKTOR
Wymagania:
- wykształcenia o profilu dziennikarskim;
- bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- biegła obsługa komputera (Excel, Word, PowerPoint, Internet);
- dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Zakres obowiązków:
- redakcja materiałów marketingowych;
- opracowywanie i realizacja planów marketingowych oraz analiza ich skuteczności;
- gromadzenie, przetwarzanie i aktualizacja danych o rynku;
- utrzymywanie kontaktów z mediami.
ASYSTENTKA ZARZĄDU
Wymagania:
- doświadczenie w pracy biurowej;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) i Internetu;
- prawo jazdy;
- znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- wysoka kultura osobista;
- pożądana wiedza z zakresu prawa handlowego i cywilnego;
- dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie biura zarządu;
- prowadzenie korespondencji i kalendarza spotkań członków zarządu;
- przygotowywanie i koordynowanie konferencji;
- tłumaczenia ustne i pisemne.
Osobom, które spełniają powyższe oczekiwania oferujemy:
- odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjno-dystrybucyjnej w sektorze IT,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji kandydata oraz powiązane z efektami pracy.
Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny i oświadczenie zezwalające na przetwarzanie Państwa danych osobowych prosimy kierować na adres:
e-mail: praca@imgroup.com.pl
fax: (22) 868-52-60
z dopiskiem PRODUCT MANAGER, INTERNATIONAL SALES MANAGER, SPECJALISTA DS. MARKETINGU, ASYSTENTKA ZARZĄDU - w zależności od stanowiska.