IM Group poszukuje pracowników

IM Group Sp. z o.o., jedna z największych firm wydawniczo-dystrybucyjnych w branży multimedialnej w Polsce, poszukuje kandydatów na stanowiska (praca w Warszawie):



PRODUCT MANAGER

Wymagania:

- min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku;

- doskonała znajomość języka angielskiego;

- biegła obsługa komputera (Excel, Word, Internet, programy graficzne będą dodatkowym atutem);

- mile widziane wykształcenie wyższe, marketingowe;

- znajomość rynku gier komputerowych będzie dodatkowym atutem.

Reklama


Zakres obowiązków:

- utrzymywanie stałego kontaktu z partnerami zagranicznymi;

- przygotowanie i prowadzenie prezentacji nowych produktów;

- aktualizacja bazy danych na temat produktów i partnerów handlowych.

INTERNATIONAL SALES MANAGER

Wymagania:

- doskonała znajomość języka angielskiego;

- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;

- udokumentowane sukcesy w sprzedaży;

- umiejętność agresywnej, konsekwentnej i twórczej sprzedaży;

- doświadczenie w negocjacjach z osobami na wysokich stanowiskach;

- biegła obsługa komputera (Excel, Word, PowerPoint, Internet);

- mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, marketingu;


Zakres obowiązków:

- zorganizowanie i prowadzenie sprzedaży na rynkach zagranicznych;

- budowanie długookresowych relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych;

- przygotowywanie, prezentacja profesjonalnych ofert handlowych;

- prowadzenie kompletnej bazy danych na temat międzynarodowego rynku gier komputerowych i multimediów;

- przygotowywanie analiz rynkowych i raportów dla zarządu.



SPECJALISTA DS. MARKETINGU / REDAKTOR

Wymagania:

- wykształcenia o profilu dziennikarskim;

- bardzo dobra znajomość zasad pisowni języka polskiego;

- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;

- biegła obsługa komputera (Excel, Word, PowerPoint, Internet);

- dokładność i umiejętność pracy pod presją czasu;

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


Zakres obowiązków:

- redakcja materiałów marketingowych;

- opracowywanie i realizacja planów marketingowych oraz analiza ich skuteczności;

- gromadzenie, przetwarzanie i aktualizacja danych o rynku;

- utrzymywanie kontaktów z mediami.


ASYSTENTKA ZARZĄDU

Wymagania:

- doświadczenie w pracy biurowej;

- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;

- dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint) i Internetu;

- prawo jazdy;

- znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;

- bardzo dobra organizacja pracy;

- wysoka kultura osobista;

- pożądana wiedza z zakresu prawa handlowego i cywilnego;

- dyspozycyjność, samodzielność i zaangażowanie.


Zakres obowiązków:

- prowadzenie biura zarządu;

- prowadzenie korespondencji i kalendarza spotkań członków zarządu;

- przygotowywanie i koordynowanie konferencji;

- tłumaczenia ustne i pisemne.


Osobom, które spełniają powyższe oczekiwania oferujemy:

- odpowiedzialną pracę w rozwijającej się firmie produkcyjno-dystrybucyjnej w sektorze IT,

- możliwość dalszego rozwoju zawodowego,

- wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji kandydata oraz powiązane z efektami pracy.


Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny i oświadczenie zezwalające na przetwarzanie Państwa danych osobowych prosimy kierować na adres:

e-mail: praca@imgroup.com.pl

fax: (22) 868-52-60

z dopiskiem PRODUCT MANAGER, INTERNATIONAL SALES MANAGER, SPECJALISTA DS. MARKETINGU, ASYSTENTKA ZARZĄDU - w zależności od stanowiska.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy