Halo & Oni - krótki update

Matt Soel - jeden z pracowników Bungie Software - podał kilka nowych informacji, dotyczących dwóch wielkich projektów firmy: Halo i Oni. Według Soel'a, Oni jest obecnie we wczesnej fazie beta, a team pracujący nad grą zajmie się niedługo udźwiękowieniem cut scenek [przerywników filmowych].

Wypada przypomnieć, że Oni będzie grą akcji z widokiem na świat z perspektywy trzeciej osoby. Klimatem nawiązywać ma do znanego na całym świecie "zjawiska" ;) określanego jako anime.

Bungie zacznie niebawem kampanię promocyjną Oni, tak więc nie jest wykluczone, iż wkrótce dane nam będzie zagrać w pierwsze grywalne demo.

Reklama

Jeżeli chodzi o progresję prac nad Halo, to niedawno znaczna część kodu gry została zmieniona. Programiści podjęli takie działanie, by lokacje wewnątrz obiektów architektonicznych były równie "powalające na kolana" jak krajobraz bezpośrednio je otaczający. Poza tym team pracujący nad Halo napisał nowy rasterizer [część engine'u graficznego odpowiedzialną za nakładanie tekstur na siatkę szkieletową obiektów 3D], a obecnie implementowana jest AI, czyli sztuczna inteligencja programu.

Jak na razie Bungie nie podało dokładnej daty premiery obu gier. Wiadomo jedynie, iż trochę się ona odwlecze, przynajmniej do czasu premiery X-Box'a [wersje na PC i konsole mają ukazać się jednocześnie].

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: krótka | firmy | hala
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy