GameStar - pierwszy numer w marcu

Już 19 marca br. ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznika dla profesjonalnych graczy GameStar. Polska edycja dołączy do europejskiej rodziny magazynów, odnoszących wielkie sukcesy w Niemczech, na Węgrzech i w Czechach. Wydawcą miesięcznika jest IDG Poland SA.



Polskie wydanie zostało przygotowane na bazie niemieckiego pierwowzoru, czerpiąc z niego najlepsze elementy, m.in. niezwykłą aktualność publikowanych informacji oraz głęboką, rzetelną metodologię oceny gier. Każdy element niemieckiej formuły na sukces został jednak poddany surowej weryfikacji i dostosowaniu, dzięki czemu GameStar będzie doskonale spełniał oczekiwania polskich Czytelników.

Reklama



"Nasza misja jest prosta: GameStar będzie pismem tworzonym przez graczy dla graczy. Będziemy informować i komentować. Będziemy podchodzić z entuzjazmem do każdej gry, lecz polecać tylko te dobre i najlepsze" - mówi Jacek Lech Komuda - redaktor prowadzący w magazynie GameStar.



"Aby pismo sprostało oczekiwaniom polskich czytelników, mających często naprawdę duże doświadczenie z grami, zebraliśmy zespół fantastycznych ludzi, dla których gry są największą życiową pasją. Nazwiska wielu z nich na pewno nie będą obce naszym Czytelnikom" - dodał Maciej Jurewicz, odpowiedzialny za koordynację prac polskich autorów.



W każdym numerze Czytelnicy znajdą następujące działy:

  • Aktualności i zapowiedzi - m.in. ten dział będzie stanowił o sile pisma. Dzięki bezpośredniej współpracy z redakcją niemiecką, polski GameStar ma dostęp do materiałów, które są całkowicie niedostępne dla innych polskich miesięczników o grach. Najlepszym przykładem jest bardzo obszerna i genialnie ilustrowana zapowiedź gry Unreal II, która ukazała się już w numerze 12/2002 niemieckiego GameStara (na rynku w listopadzie), podczas gdy żaden polski magazyn nie był w stanie opublikować podobnego materiału do końca stycznia 2003 r.

  • Recenzje gier - istota każdego pisma o grach; kierując się surowymi kryteriami, GameStar opisuje gry, poleca dobre i zdecydowanie odradza słabe. Jest przy tym całkowicie niezależny w swoich osądach. Szczegółowe metryczki przy każdej recenzji pozwalają nie tylko szybko uzyskać informacje na temat jakości gry, ale także jej poziomu trudności, realnych wymagań sprzętowych i innych, podobnych gier.

  • Porady - bardzo obszerny dział, przygotowany wielkim nakładem sił i z najwyższą starannością. Prezentuje porady, strategie, taktyki i rozwiązania, które cechują się wysokim poziomem merytorycznym, szczegółowością oraz przydatnością. W tym dziale będzie można np. znaleźć szczegółowo oznaczone i opisane mapy świata gier, drukowane w formie plakatowej.

  • Testy sprzętu - ten dział firmowany będzie pod znakiem miesięcznika PC World Komputer, który od wielu lat ma ugruntowaną pozycję jako najbardziej wiarygodne źródło informacji o sprzęcie komputerowym. Testy przeprowadzane będą w tym samym laboratorium, z zachowaniem tej samej, najwyższej dbałości o jakość procedur testowych i dokładną analizę danych. Dzięki temu po raz pierwszy w Polsce, czytelnicy pisma o grach komputerowych będą mogli uzyskać naprawdę rzetelne informacje o sprzęcie, który jest niezbędny, aby gry działały nie tylko dobrze, ale najlepiej.



    Pod względem graficznym, przeniesione zostaną rozwiązania opracowane dla wydania niemieckiego. Oznacza to, że design gazety będzie niezwykle lekki, przejrzysty i elegancki. Duży format pozwoli na efektowną prezentację opisów, natomiast bardzo czytelna ikonografia ułatwi nawigację i błyskawiczne wyszukiwanie informacji.



    "Jesteśmy przekonani, że formuła magazynu GameStar bardzo szybko zyska akcetpację polskich Czytelników. Zawartość gazety i dołączonych płyt oraz sposób opracowania materiałów po prostu bronią się same. Świadczą o tym wyniki sprzedaży w Niemczech, gdzie GameStar od dawna jest absolutnym numerem jeden wśród gazet o grach, ale także na Węgrzech, gdzie właśnie przejął pozycję lidera oraz w Czechach, gdzie utrzymuje się w ścisłej czołówce" - powiedział Kazimierz Szot, prezes wydawnictwa IDG Poland S.A.



    Nakład każdego numeru będzie dzielony. Część ukaże się z trzema lub czterema (w zależności od potrzeb) płytami CD, zaś część z płytą DVD-9, o pojemności prawie 9 GB. Pod względem zawartości płyt, już od pierwszego wydania GameStar stanie się absolutnym liderem na rynku. Żelaznym punktem będą pełne wersje gier. Najczęściej polonizowane, prawie zawsze publikowane po raz pierwszy w Polsce, zawsze hitowe. Do pierwszego wydania dołączone zostaną dwie gry w pełnych wersjach: "Smash Up Derby", czyli rewelacyjna kontynuacja "Demolition Derby" - gry samochodowej podnoszącej poziom adrenaliny do najwyższych granic, oraz "S.W.I.N.E - ŚWINIA", czyli przezabawna strategia czasu rzeczywistego, która wymaga nie tylko poczucia humoru, ale bardzo wysokich umiejętności przywódczych.



    Wielką gratką będą wideoreportaże z testów gier. Na wiele miesięcy przed oficjalną publikacją i przed pojawieniem się wersji demonstracyjnych, Czytelnicy będą mogli zobaczyć, jak wyglądają i działają najbardziej oczekiwane gry. To nie koniec multimediów - galerie zrzutów z gier, tapety i dźwięki znajdą swoje miejsce na płytach. Całości dopełnią rozbudwane wersje demonstracyjne i testowe gier oraz najnowsze uaktualnienia, sterowniki i łatki. Czytając magazyn GameStar, Czytelnicy będą mieli pewność, że nie omijają żadnej istotnej gry, a gry które mają, działają najlepiej, jak to możliwe.



    Integralnie powiązany z miesięcznikiem będzie serwis internetowy www.gamestar.pl, który przejmie użytkowników serwisu www.cyberjoy.com.pl, dotychczas utrzymywanego przez IDG Poland S.A. W serwisie internetowym publikowane będą najnowsze informacje ze świata gier, recenzje i archiwalne artykuły z wydania papierowego GameStara. Użytkownicy uzyskają także dostęp do regularnie aktualizowanego serwera ftp, zawierającego najnowsze wersje gier i uaktualnienia, zaś swoje uwagi, komentarze i spostrzeżenia będą mogli przekazać poprzez specjalnie w tym celu uruchomione forum. Najświeższe informacje będą trafiać do zainteresowanych via e-mail - wystarczy zapisać się do list subskrypcyjnych. Jeszcze w ciągu 2003 r. uruchomione zostaną dedykowane, bardzo szybkie serwery do gier on-line, dostępne dla prenumeratorów miesięcznika GameStar.

  • INTERIA.PL
    Dowiedz się więcej na temat: edycja | czytelnicy
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy