Dziś w Tokio ma miejsce premiera GameCube Nintendo - nowa konsola będzie sygnowana logo IBM. Sercem konsoli będzie procesor IBM PowerPC, który w normalnej sprzedaży znajdzie się dopiero w listopadzie.
IBM od dawna produkuje nie tylko ThinkPady i zestawy komputerowe, ale i cenione podzespoły - problem w tym, że nie zawsze się z tym wystarczająco głośno ogłasza. Dlatego koncern postanowił postawić na rozpoznawanie marki - celem firmy jest nawiązanie umów z jak największą liczbą producentów elektroniki korzystających z wyrobów IBM w celu wspólnej promocji procesorów. Marka IBM wciąż jest dobrze kojarzona z nowoczesnymi technologiami i postępem - współpraca będzie więc korzystna dla partnerów także prestiżowo. Dlatego wkrótce można się spodziewać, że logo przedsiębiorstwa pojawi się także na telefonach komórkowych, telewizorach, kamerach, itp.
Wiadmość pochodzi z serwisu komputery.interia.pl