FIM Speedway Grand Prix z... drugiego tłoczenia!

Jak poinformował nas Techland, w przyszłym tygodniu FIM Speedway Grand Prix po raz drugi jedzie do tłoczni. Od dnia premiery (19.XII.2002) został sprzedany cały nakład Speedwaya. "Oczywiście liczyliśmy się z tym, iż grę trzeba będzie jeszcze tłoczyć - mówi Karina Puchała, dyrektor handlowy - nie sądziliśmy jednak że trzeba to będzie robić tak szybko".



Firma Techland nie ukrywa, iż sprzedaż gry przerosła oczekiwania. Już w trakcie zbierania zamówień przedpremierowych po pierwszych dwóch dniach zabrakło oryginalnych koszulek FIM SGP dołączanych do gry. W tej chwili są także drukowane plakaty FIM Speedway Grand Prix formatu A2. Dzięki temu każda osoba lubiąca dynamiczną rywalizację będzie miała szansę zakupić oficjalną grę cyklu FIM Speedway Grand Prix wraz z plakatem.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Grand Prix
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy