EVE przełamuje bariery

Firma CCP, producent gier online, przekazała wiadomość, iż jej pierwsza produkcja, gra "EVE Online", przełamała barierę 50 tysięcy aktywnych użytkowników. Od początku 2004 roku liczba grających w "EVE" wzrosła o 45%.



Twórcy gry nie kryją dumy i zadowolenia z faktu, że gracze są wciąż zainteresowani ich produktem. Jak twierdzą, u podłoża sukcesu leży całkowita odmienność "EVE" od innych gier sieciowych istniejących na rynku.



Sukces jest tym większy, iż sam system rozgrywki stwarza pewne bariery. Gracze nie przebywają w oddzielnych światach. Rozgrywka zawsze toczy się w jednym wielkim środowisku. W tej chwili serwery gry mogą obsłużyć jednocześnie 25 tysięcy graczy (rekord "EVE" to na razie 12 tys.).

Reklama



"EVE" kładzie główny nacisk na kooperację między graczami lub ich większymi skupiskami, czyli korporacjami. Powoduje to interakcję na niespotykanym nigdzie indziej poziomie. Jest ona niemożliwa w przypadku produkcji, w których gracze operują w światach podzielonych na mniejsze strefy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 50+ | wiadomość | firma | bariery
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy