Empires: Dawn of the Modern World w październiku 2003

Zapraszamy wszystkich na oficjalną stronę gry "Empires Dawn of the Modern World", gdzie pojawiły się nowe materiały: dodany został pełny opis cywilizacji Anglia / Wielka Brytania oraz pojawił się

"Designer's Diary" opisujący ciekawostki i nowości z pracach nad grą.



Premiera gry już w październiku, a Stainless Steel Studio pod kierownictwem Ricka Goodmana (twórca "Ege of Empires") od kilkunastu dobrych miesięcy intensywnie pracuje nad projektem "Empires: Dawn of the Modern World" na PC. Jest to, jak określają go sami twórcy, globalny RTS. Na Activate autorzy

Reklama

gry udostępnili wersję grywalną w trybie wieloobosowym i zapewniali, że sposób sterowania, zarządzania i prowadzenia bitew oraz kampanii jest podobny do "Age". "Ci, którzy grali w Age będą swobodnie poruszać się po "Empires: Dawn of The Modern World"" - opowiadał Rick Goodman.



Gra poprowadzi graczy przez 1000 lat historii - od 950 do 1950 roku n.e - od średniowiecznych krucjat, przez erę prochu strzelniczego i imperialnych podbojów, aż do I i II wojny światowej. W grze dostępnych do wyboru będzie 7 cywilizacji (obecnie poznaliśmy 5 z nich: Anglia/Wielka Brytania, Niemcy, Ameryka, Chiny, Korea), a każda z nich zostanie szczegółowo odwzorowana pod kątem historycznym. Każda z nacji posiada własną charakterystykę bazującą na jej mocnych i słabych stronach, dzięki czemu od razu mamy też dostęp do wynalazków; jak proch, olbrzymie bombowce angielskie i śmiercionośne

niemieckie wyrzutnie rakiet. Na przykładu, Anglicy mają gigantyczną przewagę na morzach, Niemcy w okresie II Wojny Światowej władać będą potężną armią uzbrojoną w najlepszą broń pancerną, czołgi, samoloty, rakiety dalekiego zasięgu. Przewagę Chińczyków stanowi wynalezienie prochu na długo przed

narodami Europy Zachodniej. Koreańczycy potrafią umiejętnie wykorzystać wcześniejsze wynalazki i znaleźć ich praktyczne zastosowanie. Amerykanie budują potęgę przemysłową i dynamicznie się rozwijają w czasach, kiedy Europa jest ogarnięta walkami I i II wojny światowej. Każda z cywilizacji

prezentuje historycznie uwarunkowane siły i możliwości. Dodatkowo Stainless Steel Studio dodało kilka interesujących elementów z przeszłości, jak np.: niemieckie rakiety V2.



Walki toczyć się będą na lądzie, morzach i w powietrzu, przy użyciu różnorodnych strategii, taktyk i uzbrojenia.



W trybie dla jednej osoby graczy czeka kilkanaście misji i kampanii na losowo wybranych mapach oraz walki z 7 sterowanymi przez komputer przeciwnikami.



W trybie wieloosobowym kampanie przygotowano z dużym naciskiem na fabułę. Stoczymy tu wielkie bitwy, których bohaterami będą Ryszard Lwie Serce, admirał Yi czy generał Patton. Tu także możemy grać z lub przeciw 7 innym graczom w sieci.


,br>

Na Activate autorzy gry zapewniali o spektakularnych efektach graficznych w pełni trójwymiarowym otoczeniu, pełnym historycznych detali. Dużo mówiono o dynamicznej pracy kamery, której zadaniem będzie przybliżyć nas do pola walki, tak by wrażenia z nich były jeszcze bardziej intensywne i oddalać,

gdy potrzebować będziemy pełnego widoku na nasze działania. Jako minimalne wymagania systemowe podano: procesor Pentium III, 600 MHz wolnego miejsca na dysku oraz 128 RAM pamięci.



Premiera gry "Empires Dawn of the Modern World" PC przewidziana jest na październik 2003.

LEM - inf. prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Guardian | modern | dawn
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy