DS otrzyma gry od Strategy First

Kanadyjski koncern specjalizujący się w dystrybucji gier strategicznych ujawnił podpisanie umowy z grupą Glyphic Entertainment. Zespół ten pracuje nad stworzeniem przenośnych edycji trzech bestsellerowych tytułów, które ukażą się na konsolę od Nintendo.

Zgodnie z oświadczeniem, projektanci z Glyphic Entertainment poświęcą swój czas do opracowania na Dual Screen wersji znanych z komputerów klasy PC tytułów: "Warlords", "Disciples II" i "Jagged Alliance 2".

"Wraz z tą umową Strategy First staje się wydawcą multiplatformowym z tytułami wysokiej jakości nie tylko na rynek PC, ale także na popularną konsolę Nintendo DS. Pilnie pracowaliśmy nad rozszerzeniem interesów firmy na nowe platformy i jesteśmy dobrze przygotowani do dalszych inwestycji na tym polu. Wraz z wersjami DS 'Disciples II' i 'Warlords' zapowiedzianymi na pierwszą połowę tego roku i wersją dla DS 'Jagged Alliance 2', która będzie dostępna niewiele później, zamierzamy czerpać dodatkowe zyski z tych nowych produktów" - powiedział Clive Kabatznik, prezes Silverstar Holdings, która sprawuje kontrolę nad Strategy First.

Producenci twierdzą, że konsola Dual Screen znakomicie nadaje się do ich tytułów. Przykładowo utrzymane w koncepcjach fantasy "Warlords" i "Disciples II" ich zdaniem "naturalnie pasują do intuicyjnego interfejsu sterowania opartego na ekranie dotykowym i rysiku" platformy.

Szczegółowe informacje o zawartości podano jedynie w odniesieniu do "Warlords DS". Gra ta pozwoli na turowe potyczki dla maksymalnie ośmiu użytkowników, każdy z nich ma sterować jednym z imperiów, tworzyć własne armie, podbijać miasta, wykonywać zadania dodatkowe, prowadzić dyplomację i poszukiwać nowych artefaktów. Losowo generowane mapy pozwolą na wielokrotne rozgrywki. Ponadto gra będzie zawierać m.in. 20 gotowych scenariuszy, samouczek, 28 typów armii oraz cztery różne typy terytoriów.

Do Europy wszystkie trzy tytuły ma sprowadzić firma Empire Interactive.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: koncern
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy