Dodatki do Far Cry już w sprzedaży

Firmy Ubi Soft i Crytek poinformowały, że właśnie rozpoczęła się kampania reklamowa najnowszej gry, która ukaże się dzięki współpracy tego duetu. Mowa tu oczywiście o "Far Cry" - gra jeszcze przed premierą została okrzyknięta przełomem na rynku strzelanin.



W ramach akcji promocyjnej do sklepów trafia specjalnie przygotowana płyta, na której znajduje się demo gry, wszystkie trailery, przewodnik po wyspie oraz spora galeria screenów i szkiców. Sprzedaż bonusowej płytki ma podsycić apetyty graczy oczekujących na premierę finalnej wersji "Far Cry". Strzelanka Cryteka trafi do sprzedaży 23 marca i będzie kosztować $49,99.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: mowa | kampania | firmy | dodatki | kampania reklamowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama