Devil May Cry 4 przechodzi wielkie zmiany

Rok po ujawnieniu prac nad czwartą edycją przygodowej gry akcji z serii "Devil May Cry" dla PS3, korporacja Capcom uruchomiła oficjalną stronę internetową produkcji oraz przedstawiła garść detali na łamach japońskiego magazynu Famitsu.

Wychodzi na to, że wiele z dotychczasowych wieści o grze można wyrzucić do kosza.

Akcja "Devil May Cry 4" ma zostać osadzona pomiędzy wydarzeniami pierwszej i drugiej edycji cyklu znanego jeszcze z konsoli PlayStation 2. Głównym bohaterem miał być Dante oraz tajemnicza kobieca osobistość. Ostatecznie postawiono jednak na kogoś zupełnie nieznanego graczom.

Nero, podobny do Dante osobnik z brodą i "piekielnym ramieniem", będzie herosem, o którego losach ma opowiadać fabuła nowej gry Capcom. Twórcy zapewniają, że mechanika przebiegu rozgrywki pozostanie bez większych zmian.

Najwięcej zamieszania mają wprowadzić specjalne ciosy Nero. Piekielny jegomość będzie mógł przyciągać oponentów do siebie, aby następnie spektakularnie odrzucić ich na bok. Jego miecz zaś będzie posiadać specjalny pasek, który po naładowaniu pozwoli na uruchomienie kolejnych ataków.

Gra ma działać niezmiernie płynnie - animacja powinna być utrzymana na poziomie 60 klatek na sekundę. Przerywniki ponownie wyreżyseruje Yuji Shimomura. Pierwsze efekty jego prac zostaną pokazane podczas targów Tokyo Game Show.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: korporacja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy