Conan nieco później

Pochodzące z Norwegii studio deweloperskie Funcom postanowiło wydłużyć okres przygotowań swojej nowej gry sieciowej. Oparta na twórczości Roberta E. Howarda produkcja "Age of Conan: Hyborian Adventures" powinna być dostępna dopiero pod koniec bieżącego roku.

Twórcy informację o opóźnieniu premiery gry podali za pośrednictwem jej oficjalnego forum internetowego. Tytuł utrzymany w klimatach mrocznego i brutalnego fantasy miał trafić do sprzedaży już wiosną w okresie marzec-maj - tak się jednak nie stanie.

Zgodnie z oficjalnym oświadczeniem przesunięcie debiutu "Age of Conan: Hyborian Adventures" "ma pozwolić deweloperom na dalsze upewnienie się, że sieciowe rozgrywki będą miały naprawdę imponujący charakter".

Nowy termin wprowadzenia gry do sprzedaży to 30 października 2007 roku. Funcom zapewnia, że przygotowania tytułu są obecnie na etapie zamkniętych testów wersji beta. Rozpoczęcie otwartych testów gry przez fanów zostanie zapowiedziane w najbliższych tygodniach.

"Age of Conan: Hyborian Adventures" ma być sieciową grą przygodową na PC i konsole Xbox 360, która będzie połączeniem jednoosobowej przygodówki z wieloosobową grą typu multiplayer. Całość rozgrywki rozpocznie się jako jednoosobowy przygodowy RPG, a kiedy część historii zostanie ukończona, gracz będzie mógł się przenieść do świata MMORPG.

Akcja "Age of Conan" będzie się toczyć po tym, jak po wielu latach walk i przemierzania świata tytułowy Conan staje się władcą miasta Aquilonia. Jednak władza Conana jest niepewna, a porządek, który zaprowadził, ma wkrótce przemienić się w chaos, w którym zagładę nieść będą starożytne demony.

Gra ma czerpać z twórczości Roberta E. Howarda, zapożyczając elementy jego bujnego, mrocznego, brutalnego i grzesznego świata, włączając w to okrutnych bogów, mityczne potwory, zaginione cywilizacje i walczącą rasę ludzką.

Poza rozbudowaną fabułą "Age of Conan" będzie wykorzystywać możliwości systemu audio 7.1 surround oraz zaawansowane rozwiązania graficzne, które możecie zobaczyć na obrazkach w naszej mini-galerii. Rozgrywka ma być inteligentna i rozwijać się w opozycji do liniowej fabuły, jaką możemy zobaczyć w przypadku innych gier typu RPG. Wykorzystując silnik graficzny "Real Combat" oraz system "multi-point melee", gracz będzie miał możliwość celowania w konkretne części ciała przeciwnika.

Część multiplayer gry będzie zawierała elementy strategii czasu rzeczywistego (RTS), które pozwolą graczowi na formowanie grup postaci oraz NPC. W grze doświadczymy także dużych bitew oraz ataków na wrogie twierdze. Oprócz tego autorzy zapowiadają większość standardowych elementów gier MMORPG, jak na przykład gildie.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: okres | studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy