Reklama

Comtica organizatorem WCG 2006

International Cyber Marketing (ICM) - światowy organizator cyberolimpiady WCG po raz pierwszy powierzył organizację imprezy w Polsce firmie COMTICA.

Comtica jest odpowiedzialna za całościowe przeprowadzenie tegorocznych polskich eliminacji do międzynarodowego turnieju gier komputerowych World Cyber Games. Umowa pomiędzy agencją a organizacją ICM została podpisana podczas międzynarodowych targów komputerowych CeBIT w Hanowerze.

Firma Samsung pozostaje ogólnoświatowym sponsorem World Cyber Games.

Comtica obecnie poszukuje sponsorów, którzy chcieliby wziąć aktywny udział w igrzyskach gier komputerowych. Agencja podchodzi do tematu z bardzo dużym zaangażowaniem i oferuje partnerom innowacyjne formy współpracy. Zawody WCG skupiają ponad 4 tysiące aktywnych graczy. W 2005 roku finał rozgrywek zgromadził 8 tysięcy osób. Co roku WCG generuje ogromne zainteresowanie młodych ludzi, w większości w wieku od 15 do 30 lat.

"Polska edycja World Cyber Games nabiera nowego wymiaru. Dzięki naszym innowacyjnym pomysłom oraz współpracy z firmą Samsung i nowymi sponsorami gracze otrzymają możliwość doświadczenia prawdziwie interaktywnej rozrywki. WCG 2006 będzie także, jak nigdy wcześniej, okazją do prezentacji najnowszych osiągnięć technologii oraz produktów naszych partnerów" - mówi Przemysław Moraczewski, menedżer projektu w firmie COMTICA.

Głównym sponsorem wydarzenia pozostaje Samsung. Marcin Bołbot, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy Samsung Electronics Polska mówi: "Nasza firma od samego początku jest głównym partnerem WCG na całym świecie. Dzięki naszemu wsparciu igrzysk przez lata udało nam się wypracować bliską więź z młodym pokoleniem, w kolejnych latach chcemy tę relację pogłębiać".

Działania public relations rozgrywek po raz kolejny zostały powierzone agencji Ciszewski PR, która jest w trakcie pozyskiwania patronów medialnych przedsięwzięcia.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy