Colin McRae: DIRT z nowym silnikem

Przedstawiciele Codemasters ujawnili, że ich nowe wyścigi z popularnej serii, sygnowanej przez jednego z najbardziej cenionych mistrzów kierownicy, będą korzystać z nowego silnika graficznego Neon.

Zaplanowaną na przyszły rok produkcja, tworzona z myślą o posiadaczach komputerów klasy PC oraz konsoli następnej generacji PlayStation 3 i Xbox 360, ma wycisnąć z najnowszych platform wszystkie moce obliczeniowe.

System Neon ma wyraźnie zwiększyć dozę realizmu rozgrywek dzięki połączeniu najnowszych technologii odpowiedzialnych za wizualizację efektów graficznych. Nad oprogramowaniem ponad 30 deweloperów pracowało przez ostatnich 18 miesięcy.

Neon ma odpowiadać za prezentację dokładnych lokacji i miejsc. Jedną z jego najważniejszych opcji będzie prezentacja efektów podmuchów wiatru wpływającego na zachowanie dymu, drzew, folii, flag, a nawet samochodów. Do tego dojdą rozwiązania związane z fizyką świata gry i stłuczkami pojazdów oraz niszczeniem znajdujących się w pobliżu kamieni, drzew i innych przedmiotów.

Ilość tras w "Colin McRae: DIRT" nie jest jeszcze znana - twórcy zapewniają, że pojawia się takie lokacje, jak słynne Pike Peak i Rocky Mountains. Poza rajdami samochodów osobowych możemy spodziewać się pojawienia także samochodów z napędem na cztery koła, ciężarówek i crossów. W odniesieniu do każdego rodzaju zawodów możemy spodziewać się wykorzystania stosownych licencji. Łącznie pojawi się ponad 40 różnych pojazdów z 12 kategorii.

Odnośnie trybu rozgrywek multiplayer ujawniono jedynie, że powinniśmy przygotować się na opcje zabawy z innymi graczami za pośrednictwem sieci internet.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: neon | wyścigi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy