Co w Headhunterze piszczy?

Jeśli jesteście zainteresowani losami drugiej odsłony "Headhuntera" o podtytule "Redemption", to mamy dla Was kilka niezwykle istotnych, charakterystycznych cech produkcji Segi, którymi wydawca podzielił się właśnie z mediami. Pieczę nad sequelem wypełnionym po brzegi akcją trzyma grupa developerska Amuze.



Charakterystyczne cechy "Headhunter: Redemption":

  • dwaj "oddzielnie" grywalni bohaterowie: Jack Wade & Leeza X

  • wysokiej jakości nieprzewidywalna i zaskakująca fabuła, której pełen potencjał odkrywać będziemy w trybie "storyline"

    Reklama

  • rozbudowany system sterowania obejmujący m.in.: przykucnięcie, toczenie się po ziemi, strzelanie, wspinanie, zwisanie, podkradanie się, pchanie, ciągnięcie oraz prowadzenie dostępnych pojazdów!

  • wielorakość używania broni: np. strzelanie z przykucnięcia na jedno kolano daje w gruncie rzeczy lepszą celność naszego bohatera

  • możliwość posługiwania się uzbrojeniem w trybie pracy kamery z pierwszej perspektywy (FPP)

  • łam zabezpieczenia i kody, zgrywaj i przenoś tajne pliki z wykorzystaniem systemu komunikacji "IRIS"

  • używaj standardowego oraz termicznego noktowizora niczym Sam Fisher ze Splinter Cella

  • do dyspozycji naszych bohaterów zostanie oddany dość pokaźnych rozmiarów arsenał broni: od zwykłych pistoletów, przez dubeltówki, a zakończywszy na snajperkach i wyrzutniach rakiet!



    Jeżeli prace programistyczne nad "Headhunter: Redemption" będą nadal iść w niezmąconym tempie, to finalnego produktu możemy oczekiwać w okolicach maja br. Gra została na chwilę obecną potwierdzona dla systemów: Xbox oraz PlayStation 2.

  • INTERIA.PL
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Strona główna INTERIA.PL
    Polecamy