Co nowego w Genji 2?

Sony wydało oficjalny opis zawartości drugiej edycji przygodowej gry akcji opracowywanej przez japońskie studio Game Republic. Zespół założony przez legendarnego twórcę największych hitów firmy Capcom powróci z nowymi wyzwaniami, etapami i potworami do pokonania.

Yoshiki Okamoto - autor, który przez lata nadzorował m.in. rozwój takich serii, jak "Marvel vs Capcom", "Mega Man", "Street Fighter", "Dino Crisis", "Power Stone", "Resident Evil" oraz "Breath of Fire" - od 2003 roku opracowuje na własny rachunek cykl "Genji", którego pierwsza edycja okazała się całkiem sporym hitem.

Druga odsłona przeniesie nas podobnie do feudalnej Japonii, gdzie będziemy śledzić dalsze losy Genkuro Yoshitsune na trzy lata po zakończeniu pierwszej części. "Genji 2" będzie jedną z pierwszych dostępnych gier na konsolę PlayStation 3 i - jak zakładają jej deweloperzy - będzie korzystać z możliwie jak największej liczby nowych opcji sprzętu.

"Genji 2" pomimo technologicznego awansu ma być utrzymana w formie tradycyjnej gry akcji, mocno zbliżonej do chodzonej bijatyki. Game Republic obiecuje podwójną zawartość gry w stosunku do poprzednika. Przede wszystkim otrzymamy cztery nowe grywalne postacie, niemniej nie ujawniono jeszcze, jakie będą posiadać zdolności. Z pewnością jednak wszystkie otrzymają zupełnie nowe ataki, combosy i bloki.

Przejście historycznej wojny pomiędzy klanami Genji i Heishi ma zająć nam za każdym razem około 15 godzin. Ponadto podczas zabawy będziemy mogli szybko zmieniać postacie. Okaż się to szczególnie ważne podczas udziału w większych starciach i masowych bitwach.

Odnośnie realizmu w tej przeznaczonej dla pojedynczego gracza produkcji twórcy zapewniają o pojawianiu się autentycznych lokacji m.in. z takich regionów, jak Dannoura i Ichinotani, oraz o realizmie związanym z wykonaniem poszczególnych ciosów przez Mitsuhiko Seike, znanego w Japonii mistrza sztuk walki.

Data premiery "Genji 2" nie została podana choć według nieoficjalnych raportów powinna odbyć się wraz z premierą PlayStation 3.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studio | Sony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy