Cenzura wraca?

Ostatnią informacją podaną przez likwidowany serwis dla graczy GameCenter jest wiadomość, ze Interactive Digital Software Association na zlecenie amerykańskiej rządowej komisji handlu FTC (Federal Trade Commission) przygotowuje nowe zasady marketingu gier klasy "M." czyli "dozwolonych od lat 17". Założenia te przewidują m.in.:

- zakaz umieszczania reklam takich gier w czasopismach, w których 45 procent (lub więcej) czytelników ma poniżej 17 lat (teoretycznie "podpadają" tu wszystkie bez wyjątku czasopisma komputerowe)

- zakaz emisji reklam takich gier w audycjach telewizyjnych, które ogłada 35 lub więcej procent osób poniżej 17 lat (np. MTV)

Reklama

- zakaz reklam takich gier na stronach internetowych, które odwiedza 45 lub więcej procent osób "nieletnich"



Nowość pochodzi ze strony komputery.interia.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: zlecenie | zakazy | procent | DIGITAL | wiadomość | serwis | cenzura
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy