Burnout 2: Point Of Impact - Xbox

Platforma: PS2, Xbox, GCN

Wydawca: Acclaim

Developer: Criterion

Gatunek: Wyścigi



Tajemniczość i zagadkowość Xbox'owej edycji gry pt. "Burnout 2: Point Of Impact" pomału poczyna być coraz bardziej jasna, przejrzysta i zrozumiała. Otrzymamy tę samą grę, którą cieszą się już spory kawałek czasu PlayStation'owi gracze z tą różnicą, że oprawa wizualna zostanie jednak "podciągnięta", a opcja "on-line" pozwoli nam porównywać własne wyniki z osiągnięciami graczy z całego globu ziemskiego.

Reklama



Głównym priorytetem Xbox'owej wersji mają być bardziej zaawansowane efekty świetlne. Ujrzymy np. snopy światłą bijące z oświetleń montowanych pod mostami lub realne odbicia obiektów otoczenia w karoseriach samochodów! Podobnie ma się rzecz do detali środowiska 3D oraz szczegółów samych pojazdów. Do budynków jak i traktów zostaną dołożone dodatkowe "polygony", a samochody uraczą nas nowymi smaczkami w postaci np. fantazyjnych ubarwień oraz opisów na oponach itd.



Najlepiej brzmiącym argumentem, który wyraźnie podnosi wartość Xbox'owego "Burnout'a2" w odniesieniu do edycji znanej nam z PS2 jest zaimplementowanie przez developera Criterion Studios aż 15'stu całkiem nowych schematów rozbijania pojazdów! To będzie czad!



Ogólnie rzecz ujmując wszystkiego ma być więcej, piękniej oraz szczegółowiej! Dla fanatyków tuningu to nie lada gratka! Burnout 2: Point Of Impact to gra, obok której nie można przejść obojętnie. Niech zwycięży najlepszy!



Acclaim zapowiada premierę na maj 2003.



MartineZ: Składam podziękowania ULTiMIE za obietnicę udostępnienia nam do zrecenzowania finalnego produktu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Platforma Obywatelska | wyścigi | deweloper | wydawca | Xbox
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama