Burning Crusade jak świeże bułeczki

Przedstawiciele firmy Blizzard Entertainment ogłosili, iż pierwsze oficjalne rozszerzenie do sieciowej gry "World of WarCraft" wciąż sprzedaje się znakomicie. W ciągu miesiąca od premiery gracze sięgnęli po ponad 3,5 miliona opakowań z "Płonącą Krucjatą".

Nakład wprowadzonego na półki sklepowe w dniu 16 stycznia dodatku "The Burning Crusade" przekroczył do połowy lutego spodziewane wyniki. Gra do tej pory dotarła do graczy w Ameryce Północnej, Europie, Australii, Nowej Zelandii, Singapurze, Tajlandii i Malezji. W największych spośród tych obszarów, w Ameryce Północnej i Europie, sprzedano po ponad 1,6 miliona kopii gry.

Najwięcej egzemplarzy gry sprzedano w ciągu pierwszej doby od premiery. Przez 24 godziny gracze zamówili ponad 2,4 miliona sztuk "The Burning Crusade".

Zestaw wciąż jeszcze nie jest dostępny na azjatyckim rynku - w Chinach, Hong Kongu, Makao i na Tajwanie - regionach, gdzie "World of Warcraft" od miesięcy świeci triumfy popularności.

Łączna ilość użytkowników "World of WarCraft" przekroczyła już ponad 8,5 miliona użytkowników. Około 500 tysięcy osób dołączyło do rozgrywek w ciągu ostatnich dwóch miesięcy.

"Jesteśmy wstrząśnięci przytłaczającą odpowiedzią, jaką otrzymaliśmy na 'The Burning Crusade'" - mówi Mike Morhaime, prezes Blizzard Entertainment. "Ciężko pracowaliśmy nad zbudowaniem niemal każdego aspektu 'World of WarCraft' jaki jest w tym dodatku i zadowalający jest widok, iż gracze i recenzenci dobrze bawią się tymi nowościami."

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: rozszerzenie | firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama